Het forum is gemigreerd

Let op: in juni 2026 hebben wij het forum gemigreerd naar nieuwe software.
Heeft u al een account? Klik dan eerst op "Wachtwoord vergeten" om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Daarna kunt u weer inloggen.

Tiffany Baker - Het wonderbaarlijke leven van een kleine reuzin

Lees meer
16 jaren 7 maanden geleden #31011 door dettie
Het contrast dat in de titel zit 'kleine reuzin' wordt doorgevoerd in het hele boek. Zelfs de kaft vormt een contrast met de inhoud van het boek. We zien namelijk een lief, vrolijk babyjurkje met mooie bloemen in relief erop. Afgaande op deze kaft verwacht je een beetje zoet verhaal over een meisje dat bijvoorbeeld heel dapper is, of iets dergelijks. Op een bepaalde manier klopt dat ook wel maar het is eerder een synister boek dan een opgewekte, luchtige vertelling.

Lees het verslag, klik hier www.leestafel.info/tiffany-baker

Dettie
Laatst bewerkt doordettie.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Lees meer
16 jaren 7 maanden geleden #31013 door marjo
Beantwoord door marjo in topic Re: bericht
Dit boek zou me vanwege de kaft en de titel helemaal niet trekken. Mis ik dan iets?
Laatst bewerkt doormarjo.

Lees meer
16 jaren 7 maanden geleden #31015 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Daar liep ik vanmiddag nou over na te denken Marjo, of jij het wat zou vinden, ik denk van niet.

Maar ik heb er een ringboek van gemaakt, je kan je dus altijd nog bedenken en er om vragen.

Dettie

Lees meer
16 jaren 7 maanden geleden #31016 door PetraO.
Beantwoord door PetraO. in topic Re: bericht
Zou je zeggen dat het thema wreedheid is, Dettie? Het lijkt wel of iedereen vreselijk op Truly inhakt: haar vader, bobbob, haar zus eigenlijk ook.
Laatst bewerkt doorPetraO..

Lees meer
16 jaren 7 maanden geleden #31017 door dettie
Beantwoord door dettie in topic Re: bericht
Bob Bob is zeker wreed, dat is een gigantische hufter. Haar zus is niet bewust wreed. De vader weet niet wat hij met beide dochters aan moet, maar hij overlijdt heel jong. Speelt verder nauwelijks een rol in het boek.

In de begeleidende informatie staat:

De roman over Truly, de kleine reuzin gaat over veel meer. Familie, liefde, vergeving, wraak, mystiek en hekserij.

Dettie

Tijd voor maken pagina: 0.456 seconden