Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat voor educatieve boeken je schrijft en hoe het maken van een cito-toets in zijn werk gaat.
Bernadet
Bernadet schreef:Ja, ik heb toch nog een vraag. Heb je wel eens overwogen om een luisterboek te maken?
Groetjes
Bernadet
tiba schreef:Ben je nooit bang dat de fantasie in je hoofd opdroogt...de inspiratie weg is? Of dat er een periode komt dat je jezelf gaat herhalen?
Tiba.
Nee nooit dus. Ik slis een beetje en dat leek me niet lekker voor een luisteraar.
Bernadet schreef:Nee nooit dus. Ik slis een beetje en dat leek me niet lekker voor een luisteraar.
Misschien is dat juist wél lekker. Ik heb meerdere luisterboeken gehoord en vaak vind ik die heel keurig nette spraak juist storend. Het is té keurig en dan spreekt het niet meer aan. Het is geen mens meer maar iemand die heel netjes een verhaaltje vertelt, je kan je dan helemaal niet meer inleven.
Bernadet
Marjo schreef:Dank je Brigitte, ik zal het er eens met de leerkrachten over hebben. Ik ga er niet direct over natuurlijk..
Dan heb ik wilde plannen om een kinderboekenwinkel te beginnen of ontwikkelingswerk in de derde wereld te gaan doen. Of bij een uitgever te gaan werken
Terug naar “Kinder- en jongerenboeken”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten