Met een titel als deze was dit boek onontkoombaar (huis en tuin hier staan vol konijnen). Maar helaas, het konijn dat een bijrol heeft, is niet erg aardig, en de andere konijnen waren er ooit, in een gelukkiger verleden.
De titel is een verzuchting van de opa in dit boek, die voelt dat hij geestelijk achteruit gaat, maar op dat moment nog gelukkige uren lang naar zijn konijnen kan zitten kijken.
En het is het verhaal van een eenzaam meisje in de grote stad, dat niet weet wat ze met haar leven aan moet...
Lees het verslag, klik hier http://www.leestafel.info/renske-de-greef
Marjo
Renske de Greef - Was alles maar konijnen (debuut)
Ik vind het al een geweldige prestatie van je Marjo, dat je dit boek hebt uitgelezen!
De columns van Renske de Greef en het boek: Sex in Afrika heb ik indertijd met veel genoegen gelezen, maar dit romandebuut....
tot bladzijde 100 heb ik het vol kunnen houden, toen was het genoeg voor mij: geen lijn in het verhaal, te puberaal. Laat Renske het maar houden bij de korte verhalen en columns, daar is ze stukken beter in!
groetjes, irene
De columns van Renske de Greef en het boek: Sex in Afrika heb ik indertijd met veel genoegen gelezen, maar dit romandebuut....
tot bladzijde 100 heb ik het vol kunnen houden, toen was het genoeg voor mij: geen lijn in het verhaal, te puberaal. Laat Renske het maar houden bij de korte verhalen en columns, daar is ze stukken beter in!
groetjes, irene
Terug naar “Door leden gelezen boeken en samenleesboeken”