WilV schreef:Wat leuk. Ook voor jou om te lezen lijkt me.
Groetjes Willeke
Zeker, maar het is toch wel een wat tragisch figuur geweest en dat maakt het lezen van z'n biografie niet altijd even leuk.
Het gekke is dat bibliotheekboeken bij mij altijd voorrang krijgen.
Ik heb ook nog een Engels boek over muziek, waar ik maar een hoofdstuk in gelezen heb. Het zit vol voetnoten en dat maakt het lezen ook niet altijd even gemakkelijk.
Net uit:
Vonne van der Meer - Zondagavond
Een heel ontroerend boek, dat soms toch wel erg dichtbij kwam. Het gaat over een vader, z'n dochter en een andere vrouw, die hij als baby in de oorlog gered heeft. Daar is nog een geheim aan verbonden, dat hij eindelijk aan z'n dochter wil vertellen. Helaas heeft die een afspraak met een man, hoewel ze zegt dat ze moet werken. De man krijgt bezoek van de andere vrouw, die met hem naar bed wil. Dat loopt niet helemaal goed en de man verteld eindelijk z'n geheim. De vrouw blijft bij hem slapen en vindt hem de volgende dag in coma in de badkamer.
Momenteel lees ik:
Kim Schneyder - Hilfe ich bin reich
Dit is een humoristisch boek over een vrouw die een grote prijs in de loterij wint en besluit het geheim te houden. Ik heb net een hoofdstuk uit, dus kan er nog niet veel over zeggen, behalve dat het vrij luchtig is.