"De lessen van burn-out verscheen in 2000 en nog steeds bevelen artsen en therapeuten het aan mensen aan die in het zelfde schuitje zitten als ik destijds. Reden voor mijn uitgever en mij om voorjaar 2016 een nieuwe, geactualiseerde druk uit te brengen. "
lees verder http://www.leestafel.info/annegreet-van-bergen
Dettie
Annegreet van Bergen - De lessen van burn-out
Re: Annegreet van Bergen - De lessen van burn-out
Boeiend! Knap dat de schrijfster alles zo eerlijk op papier heeft gezet.
Goed ook dat soort boeken voor mensen in een soort gelijke situatie, of voor mensen wie een burn out loert.
Ik kan me voorstellen dat hulpverleners die boek nog steeds aanbevelen aan hun patienten.
Ik kan me voorstellen dat hulpverleners die boek nog steeds aanbevelen aan hun patienten.
Ja het gaat nu ook naar iemand waar die burn out loert. Het verhaal van Annegreet van Bergen geeft vooral aan waar de valkuilen zitten.
De bezuinigingen (meer werk voor één persoon) denken 'ach dat kan er nog wel even bij', gevleid zijn als je voor iets gevraagd wordt en dat er dan ook bij neemt, en. enz. Het is interessant om te lezen hoe sluipend zoiets kan gaan.
Dettie
De bezuinigingen (meer werk voor één persoon) denken 'ach dat kan er nog wel even bij', gevleid zijn als je voor iets gevraagd wordt en dat er dan ook bij neemt, en. enz. Het is interessant om te lezen hoe sluipend zoiets kan gaan.
Dettie