Bea Möllers neemt ons mee naar buiten en laat zien wat er allemaal aan eetbaars te vinden is in bossen en duinen
Lees de recensie http://www.leestafel.info/bea-moellers
Dettie
Bea Möllers - Wildplukken
Re: Bea Mollers - Wildplukken
In de duinen!! Nou werk aan de winkel dus.
Re: Bea Möllers - Wildplukken
Ja ze heeft de planten en andere dingen vlakbij Egmond gevonden, niet zo ver bij ons vandaan.
Ik zal Cavendish op pad sturen...
Dettie
Ik zal Cavendish op pad sturen...

Dettie
Ik vind dat toch wel iets hebben, maar twijfel altijd: met al die uitlaatgassen en andere dampen, is het wel zo gezond?
In de duinen is dat minder dan hier natuurlijk.
In de duinen is dat minder dan hier natuurlijk.
Ja die twijfel heb ik ook altijd, en vooral heb ik wel de goede plant te pakken? Bij een paardenbloem of brandnetel kan weinig
fout gaan, maar de rest... Paddenstoelen zou ik daarom nooit durven te plukken. Denk ik bijv. een champignon te hebben, is
het een zwaar giftige boleet!
Ik bedoel maar...
Dettie
fout gaan, maar de rest... Paddenstoelen zou ik daarom nooit durven te plukken. Denk ik bijv. een champignon te hebben, is
het een zwaar giftige boleet!
Ik bedoel maar...
Dettie
Ja, precies. We zijn de band met de natuur kwijt.
Een lieve professor heeft in Roemenië eens bijna ons halve team vergiftigd met giftige paddenstoelen.
Wij dachten dat hij er wel verstand van had
Maar los daarvan spreekt het idee van eten uit de natuur me wel aan.
Wij dachten dat hij er wel verstand van had

Maar los daarvan spreekt het idee van eten uit de natuur me wel aan.
Iemand interesse in het boek? Dan stuur ik het op.
Dettie
Dettie
Vanwege een enorme stapel maak ik geen verslag, maar ik vind het wel een interessant boek en ik heb het al meerdere keren gepakt om in te snuffelen. Bedankt Dettie! Komend voorjaar zal het weer in de hand komen...
Kijk uit met de paddenstoelen hè.
Maar het is inderdaad een interessant boek, ze schrijft echt over van alles wat ze tegenkomt.
Dettie
Maar het is inderdaad een interessant boek, ze schrijft echt over van alles wat ze tegenkomt.
Dettie