Elke fotograaf, van hobbyist tot beroeps, zal dit boek zeker weten te waarderen.
zie http://www.leestafel.info/edwin-giesbers
dettie
Edwin Giesbers -Handboek Natuurfotografie Nederland & België
Re: Edwin Giesbers -Handboek Natuurfotografie Nederland & Be
Mooi hoor. Ik ben meer een gemakfotograaf maar een boek met mooie foto's én uitleg hoe je deze zelf ook kunt maken is natuurlijk nooit weg.
Dat is wel waar, maar...ik had van die boeken en heb me er eigenlijk nooit echt zodanig in verdiept dat ik er ook iets aan had. Wat bladeren en 'o, moet dat zo?'s , maar als het er op aan komt, moet je uitproberen wat er staat en dat doe ik dan weer niet. Jullie wel?
Ja! Ik heb gelijk foto's met tegenlicht proberen te maken (met een gewoon fototoestel) maar moet nog kijken of het wat geworden is.
Hij vertelt ook hoe je het beste foto's van planten/bloemen kunt maken, vaak door de knieën gaan, wat ik nooit deed. Het geeft een erg mooi resultaat. Ik heb het wel in m'n hoofd opgeslagen al die tips en denk wel dat ik ze ga toepassen.
Dettie
Hij vertelt ook hoe je het beste foto's van planten/bloemen kunt maken, vaak door de knieën gaan, wat ik nooit deed. Het geeft een erg mooi resultaat. Ik heb het wel in m'n hoofd opgeslagen al die tips en denk wel dat ik ze ga toepassen.
Dettie
Kijk, dan heeft zo'n boek wel zin!
Klinkt intressant hoor, zeker als het ook voor amateurs is. Ik doe altijd maar wat.
Ik dus ook. En dan lukt het dus niet altijd wat je wil.
Marjo schreef:Ik dus ook. En dan lukt het dus niet altijd wat je wil.
ha nee, dat is zo! Gebeurt me héél vaak.
Gelukkig zijn er nu digitale camera's en kun je meerdere keren proberen om toch die foto te maken die je wilt.
Maar het blijft mooi als een foto precies is geworden zoals je dacht dat hij zou worden.
Dettie