Opnieuw een mooi verzorgd deeltje uit de willewete serie
zie http://www.leestafel.info/suzan-boshouw ... olein-hund
Dettie
Suzan Boshouwers & Marjolein Hund - Piraten (va 5 jr)
Re: Suzan Boshouwers & Marjolein Hund - Piraten (va 5 jr)
Toch, hoe mooi al die boeken ook zijn: het zijn altijd en eeuwig dezelfde onderwerpen die aan bod komen. Alsof kinderen niets anders willen weten.
Ik moet te vaak naar mijn zin 'nee' verkopen!
Ik moet te vaak naar mijn zin 'nee' verkopen!
Waar vragen kinderen dan nog meer naar? Ben ik wel nieuwsgierig naar, ik heb daar geen idee van
Dettie
Dettie
Ik heb een lange lijst met onderwerpen (op school, kan ik nu niet bij)waarover niets geschreven is dat geschikt is voor kinderen van 8-12 jaar. Daar staan heel veel landen bij: over de Scandinavische landen, of de Zuid-Amerikaanse is nauwelijks iets te vinden.
Over Suriname: een enkel klein boekje, maar over Frankrijk heb ik een hele rits staan.
En dan zijn er de actuele sporten en muziek (hoewel ik snap dat daar niet snel over geschreven wordt).
Over Suriname: een enkel klein boekje, maar over Frankrijk heb ik een hele rits staan.
En dan zijn er de actuele sporten en muziek (hoewel ik snap dat daar niet snel over geschreven wordt).
Wat een prachtig uitgevoerd boek is dit. Ik was onder de indruk. Veel te kijken, veel (voor) te lezen, veel informatie, en ook nog opdrachten om van alles te doen.
Ik kan niet wachten om dit met mijn neefje van zes te gaan lezen!
Ik kan niet wachten om dit met mijn neefje van zes te gaan lezen!
Ja leuk is het hè. ik heb ook zitten genieten. Ook die uitklapplaat is zo mooi, vertel je nog hoe je neefje het vond? Want het boek is natuurlijk eigenlijk voor kinderen.
Dettie
(groot kind)
Dettie
(groot kind)
O ja, het is voor kinderen 
( Ja vertel ik nog !)

( Ja vertel ik nog !)
Terug naar “Kinder- en jongerenboeken”