Gevallen is een boek om heerlijk mee op de bank te ploffen en de boel de boel te laten.
Lees meer: http://www.leestafel.info/karin-slaughter
Karin Slaughter - Gevallen
Re: Karin Slaughter - Gevallen
Hoe komt zij dan aan een wapen? Is ze zelf ook politieagent?Faith schakelt de gewapende man uit om de gijzelaar te redden. Maar deze laatste gaat ervandoor. Hij dreigt op twee spelende kinderen te schieten waarop Faith ook hem neerschiet. Drie dode mannen en geen spoor van haar moeder.
Dettie
Oh inderdaad, dat is misschien niet duidelijk. Ze is inderdaad politieagent. Will Trent is dan ook haar politiepartner. Ik zal het even aanpassen.
-
Dit boek krijg ik zondag overhandigd tijdens de bookcross-meeting; kan me er al echt op verheugen!
Leuk! Alvast veel leesplezier gewenst.
-
Wederom een topboek van Karin Slaughter! De ontwikkeling van de karakters gaat maar door en ze weet met dit boek weer een superspannend verhaal neer te zetten. Omdat ik haar vervolgboek 'Gevallen' al eerder had gelezen, waren sommige ontwikkelingen niet helemaal nieuw voor me; desaltniettemin heeft Slaughter weer kans gezien me aan de stoel gekluisterd te houden tot het boek uit was.
Ik ben heel benieuwd hoe ze de personages in een eventueel vervolg verder laat ontwikkelen!
Ik ben heel benieuwd hoe ze de personages in een eventueel vervolg verder laat ontwikkelen!