# Jan van Ommen - Zeetijd

Reacties op recensies van, door leden gelezen, boeken en discussie samenleesboeken
Plaats reactie
Marjo

# Jan van Ommen - Zeetijd

Bericht door Marjo »

Het is autobiografisch, dit verhaal over een angstaanjagende ervaring - het schip waar Jan zich op bevindt, zinkt - maar op de omslag staat 'roman'. Dus toch maar hier.

Lees meer: http://www.leestafel.info/jan-van-ommen

-
Dettie
Site Admin
Contacteer:

Re: # Jan van Ommen - Zeetijd

Bericht door Dettie »

Ja ik dacht ook dat het non-fictie was maar net wat jij zegt, het wordt als roman gepresenteerd.
Wel een bijzonder en aangrijpend verhaal. Ik zit je verslag al met ingehouden adem te lezen en voel de deining bijna.

Dettie
Marjo

Bericht door Marjo »

Ik weet niet of Jan van Ommen meer gaat schrijven, maar hij kan het wel, dat is maar even bewezen. Eigenlijk is dit nog een debuut ook.
berdine

Bericht door berdine »

Ja, mooi boek! Je zult maar zoiets meemaken. Ik weet niet of ik de moed erin zou kunnen houden, maar misschien doe je dat gewoon, al had ik wel het idee dat een paar van deze mensen elkaar bij de les hielden.
Van mij mag hij ook meer gaan schrijven.
Marjo

Bericht door Marjo »

Toevallig nog onderzoek gedaan naar of een tweede boek er komt? Ik (nog) niet.
berdine

Bericht door berdine »

Nee had ik niet, maar nu wel. Geen ander boek gevonden. Bij Bol nog een e-book in het Duits, dat mogelijk van een andere Jan van Ommen is.
Ik vond wel een kort filmpje, een interview voor een tv-zender: https://www.youtube.com/watch?v=cyzuIh2DQRI
Marjo

Bericht door Marjo »

Intussen had ik ook gekeken, het zal waarschijnlijk een eenling blijven. Of hij moet nog eens zo'n avontuur van zich af willen schrijven.
Plaats reactie