Nele Neuhaus - Een onbeminde vrouw
Nele Neuhaus - Een onbeminde vrouw
We gaan terug in de tijd. Dit is het eerste deel van de reeks over Pia en Bodenstein.
Lees mijn recensie hier: http://thrillers-leestafel.info/nele-neuhaus
Lees mijn recensie hier: http://thrillers-leestafel.info/nele-neuhaus
Re: Nele Neuhaus - Een onbeminde vrouw
Ik zou het waarschijnlijk niet eens gemerkt hebben dat er 'iets' met de speurders is.
Ze maken in dit boek echt kennis met elkaar. Het is hun eerste zaak samen en ze tasten elkaar nog af. Ook is Pia vrijgezel en Bodenstein nog samen met Cosima. In het laatste boek was Pia getrouwd en Bodenstein niet. Dat zou je vroeg of laat toch opgevallen zijn. 

Nou..ik ben bang van niet. Ik zou je niet hebben kunnen vertellen wie wel of niet getrouwd is. Dat heb ik pas in de gaten als ik twee van die verhalen achter elkaar zou lezen. Ik heb niet veel met het privéleven van speurders.
O ja, dat is waar. Negeer je die gedeeltes dan eigenlijk een beetje of sla je ze gewoon niet op?
Ik lees het wel, maar sla niet op. Het interesseert me niet denk ik.
Dat kan natuurlijk. Ik vind het geheel van een hoofdverhaallijn en bijzaken juist leuk.
Je zegt 'het verhaal is niet zo sterk'. En dat vind ik nu ook. Ik lees het niet uit, het kan me niet boeien..
Je kunt wel merken dat dit het eerste deel in de reeks is maar het wordt steeds interessanter. Jammer dat je niet doorleest maar dat mag natuurlijk.
Gelukkig dat het mag!! Kan ik door met een ander boek..
Ach ja, ik ben een heel makkelijk mens.

Ik heb het in de vakantie in het Duits gelezen.
En? Is het je bevallen?
Jawel, ik ga beslist meer lezen. Ik had overigens 'Sneeuwwitje moet sterven' al eerder gelezen.
Leuk! Ik wist dat je al eens iets van Nele Neuhaus had gelezen maar niet meer precies hoe veel boeken.