Over het eerste boek van deze schrijfster was ik niet erg enthousiast maar dit boek, nummer 4 alweer, is wél goed. Ik heb het met plezier gelezen.
Lees mijn recensie hier: http://www.thrillers-leestafel.info/christine-bols
Christine Bols - Dancer
Re: Christine Bols - Dancer
Mooie recensie weer. Ben blij dat je de buiktoetakeling niet al te gedetailleerd beschreven hebt 
Geeft de titel al de indicatie in welke richting het politiekoppel moet zoeken?
Dettie

Geeft de titel al de indicatie in welke richting het politiekoppel moet zoeken?
Dettie
Dat leek me wel eens zo leuk voor jou. 
Als lezer weet je meteen dat de zoon van Jack Dancer de moordenaar is. De politie weet dat niet. En dan is het nog maar de vraag of hij zich eenvoudig op laat sporen.

Als lezer weet je meteen dat de zoon van Jack Dancer de moordenaar is. De politie weet dat niet. En dan is het nog maar de vraag of hij zich eenvoudig op laat sporen.
Oh wat stom... Dancer! Ik had een danser in mijn hoofd, vandaar mijn vraag.
ik verbond die achternaam helemaal niet met de titel!
Dettie
stupid
ik verbond die achternaam helemaal niet met de titel!

Dettie
stupid
Dat had ik eerst ook en ik vond het vreemd dat het boek een Engelse titel heeft. Maar het is dus een achternaam.
Is het niet te merken dat het boek niet door iemand uit de VS is geschreven? Dat heb ik namelijk wel eens eerder meegemaakt bij een Nederlander die een thriller had geschreven dat zich daar afspeelde en die kon me toch niet echt overtuigen.
Nee, dat is knap genoeg niet te merken. De auteur heeft ook vragen aan de politie van Santa Cruz gesteld, las ik. Ze heeft zich dus goed voorbereid.
Het Vlaams is ook goed te volgen. Alleen wist ik in eerste instantie niet wat een "omslag" was.
Het Vlaams is ook goed te volgen. Alleen wist ik in eerste instantie niet wat een "omslag" was.