Hilde Vandermeeren - De toeschouwers

Reacties op recensies van, door leden gelezen, spannende boeken/thrillers
Plaats reactie
Annemarie

Hilde Vandermeeren - De toeschouwers

Bericht door Annemarie »

Auteur Hilde Vandermeeren heeft al tientallen kinder- en jeugdboeken op haar naam staan. In 2013 verscheen Als alles duister wordt, haar eerste thriller. Ze won met haar thrillerdebuut de Hercule Poirot Publieksprijs 2013. Ook De toeschouwers is goed geschreven maar helaas evenaart het boek niet de kwaliteit van Als alles duister wordt.

Lees mijn recensie hier: http://www.thrillers-leestafel.info/hilde-vandermeeren/
Dettie
Site Admin
Contacteer:

Re: Hilde Vandermeeren - De toeschouwers

Bericht door Dettie »

het lijkt me lastig om een debuut dat heel goed ontvangen is te evenaren. de verwachtingen zijn dan vaak hooggespannen en wie weet was er nu een tijdsdruk bij wat vaak bij een eerste boek niet het geval is.
Maar dit boek lijkt me evengoed een boeiend verhaal en net wat jij schrijft je bent overtuigd dat deze auteur beter kan, dat gaat ze vast doen.

Dettie
Annemarie

Re: Hilde Vandermeeren - De toeschouwers

Bericht door Annemarie »

Dit boek is absoluut de moeite waard. Als ik het debuut niet had gelezen was ik misschien wel heel enthousiast geweest. Het lijkt me inderdaad heel moeilijk om een goed debuut te evenaren. Misschien heeft ze er wel tig jaar over geschreven en moest ze nu binnen een jaar een tweede boek afleveren. Geen idee. Maar schrijven kan ze en ik wil een volgend boek zeker lezen.
Plaats reactie