Uitgelezen in de eerste uurtjes van het nieuwe jaar. Dat moest. Ik wilde weten hoe het af zou lopen.
Lees meer: http://thrillers-leestafel.info/michael-berg
-
# Michael Berg - Ik zie je
Re: # Michael Berg - Ik zie je
Ja daar kan ik me iets bij voorstellen dat je door wilde lezen. Het 'klinkt' spannend.
Wel toevallig dat zulke mensen (een schrijver met een writers block) getuige zijn van een moord. Je zou bijna denken dat het opzet is om haar door haar writers block heen te helpen...
Dettie
Wel toevallig dat zulke mensen (een schrijver met een writers block) getuige zijn van een moord. Je zou bijna denken dat het opzet is om haar door haar writers block heen te helpen...
Dettie
Niks hoor...Carol krijgt geen hulp van haar omgeving, en die zou ze ook niet willen. In een verhaal kan alles...
Ja dat is waar, in een verhaal kan alles, zolang het maar geloofwaardig gebracht wordt.
Ik ben te aardig denk ik haha, ik denk te vriendelijk over mannen die hun geliefde wel even willen helpen...
Dettie
Ik ben te aardig denk ik haha, ik denk te vriendelijk over mannen die hun geliefde wel even willen helpen...
Dettie
Die man wil haar alleen maar terug, en het liefst niet als schrijfster. Dat probeert hij dus ook wel, maar ze heeft groot gelijk dat ze dat niet wil.
Ze mag alleen maar mooi en willig wezen, kennelijk, Bah...
Dettie
Dettie
Ja. Bah. Gelukkig is Carol dat niet van plan.
Goed zo!
Dettie
Dettie