"Inspecteur Alan Banks heeft genoten van zijn korte vakantie in Umbrië waar hij met zijn vriendin Oriana een bezoekje aan haar ooms en tantes heeft gebracht. De ontvangst was allerhartelijkst, de omgeving was prachtig en het eten smaakte goed. Toch haast Banks zich direct na aankomst op het vliegveld naar het hoofdbureau van de politie in Eastvale (Yorkshire). Dat hij nog een dag vakantie heeft, doet er niet toe. Banks voelde zich rusteloos. Hij wilde weer aan het werk. Helaas wacht hem geen warm welkom. Het politiebureau is leeg. Iedereen is op pad."
Lees verder: http://www.thrillers-leestafel.info/peter-robinson
Peter Robinson - Slachthuisblues
Re: Peter Robinson - Slachthuisblues
Een van de uitzonderingen: een serie over dezelfde persoon die ik toch wel graag lees.
Ja, ik zag het al. Ik was helemaal verbaasd! De privélevens overheersen ook helemaal niet in deze reeks, dus ik snap wel waarom je hiervoor een uitzondering maakt.
Ook dit boek ligt hier. Ik vind het leuke boeken. Heb er een tijd heel veel van gelezen en ben nu weer teruggekeerd bij deze serie. Een van de leuke dingen vind ik ook dat er veel muziek in de boeken zit. Inderdaad overheerst het privéleven niet in deze reeks, hoewel ik ook geen problemen heb met reeksen waarin het privéleven een belangrijkere rol speelt.
En ik heb het uit.
Er loopt wel een heel verknipte figuur in rond, die op een onaangename wijze z'n einde vindt. Misschien ook niet zo erg, gezien de onaangename wijze waarop hij zelf mensen om zeep helpt.
Er loopt wel een heel verknipte figuur in rond, die op een onaangename wijze z'n einde vindt. Misschien ook niet zo erg, gezien de onaangename wijze waarop hij zelf mensen om zeep helpt.