Corine Hartman was al goed maar ze wordt steeds beter. Dit boek speelt zich af in het piepkleine stadje Bronkhorst, in de Achterhoek, en gaat over het stille leed van geestelijke mishandeling.
Lees mijn recensie hier: http://thrillers-leestafel.info/corine-hartman
Corine Hartman - Sluipend gif
Re: Corine Hartman - Sluipend gif
O jee, dat komt dichtbij...
Ik zal nooit meer onbezorgd door Bronkhorst dwalen...
Als ik mee ga toch wel?
Ja, dan durf ik wel! 

Ja dat schattige Dickensplaatsje ken ik en het zou wel heel akelig zijn dat uitgerekend in dit sprookjesachtige dorpje zoiets zou gebeuren.
Ik begrijp tenminste uit jouw recensie dat Jacqueline haar man doodschoot of in ieder geval vermoord heeft.
Maar het blijft natuurlijk wel een akelig gegeven al met al. Hij moet dat niet doen maar zij ook niet.
De vraag of ze dan wel of niet schuldig is, na jarenlange geestelijke mishandeling, is natuurlijk heel interessant.
Dettie
Ik begrijp tenminste uit jouw recensie dat Jacqueline haar man doodschoot of in ieder geval vermoord heeft.
Maar het blijft natuurlijk wel een akelig gegeven al met al. Hij moet dat niet doen maar zij ook niet.
De vraag of ze dan wel of niet schuldig is, na jarenlange geestelijke mishandeling, is natuurlijk heel interessant.
Dettie
Ja, dat is zeker interessant. Ook het verhaal van de dochter komt aan bod en die blijkt er weer heel anders tegenaan te kijken. Het is dus niet allemaal zo zwart-wit als je in eerste instantie misschien denkt. Hij is absoluut fout, je hoort je partner niet te kleineren. Maar het is toch allemaal net iets ingewikkelder dan dat.