Denk maar niet dat je dit verhaal snel kunt doorgronden! Deze spannende thriller over de verdwijning van een driejarig meisje zit uitstekend in elkaar.
Lees mijn recensie hier: http://thrillers-leestafel.info/alex-marwood
Alex Marwood - Waar is ze?
Re: Alex Marwood - Waar is ze?
Wat een ingewikkeld verhaal met al die kinderen en ex-vrouwen en zo.
Maar het lijkt me ook heel spannend verhaal.
Wordt aan die Ruby zo aandacht besteed? Ze was wel het tweelingzusje, die hebben vaak speciale opmerkelijke gaven wat betreft de ander.
Ik ben benieuwd of ze iets voelt of zo, rond (de afwezigheid van) haar tweelingzus.
Dettie
Maar het lijkt me ook heel spannend verhaal.
Wordt aan die Ruby zo aandacht besteed? Ze was wel het tweelingzusje, die hebben vaak speciale opmerkelijke gaven wat betreft de ander.
Ik ben benieuwd of ze iets voelt of zo, rond (de afwezigheid van) haar tweelingzus.
Dettie
Nee, Ruby was pas drie toen haar tweelingzusje verdween en haar moeder heeft haar niet de waarheid verteld. Ruby denkt dat haar zusje gestorven is en heeft altijd het gevoel dat ze in de schaduw van haar overleden zusje leeft. Haar moeder heeft haar zoveel mogelijk van de buitenwereld weggehouden zodat Ruby niks van het mediacircus omtrent de verdwenen Coco heeft meegekregen.
Dat bedoelde ik niet helemaal. Tweelingen hebben vaak een enorme band, ook al groeien ze apart op en weten ze niet eens van elkaars bestaan.
Ze hebben dan het idee dat ze ergens iemand hebben, een soulmate. Later komt dan vaak ook uit dat ze hetzelfde deden. Er zijn tweelingen die de pijn van de ander voelen bijv. bij als de een bevalt van een kind dat de ander de weeën ook voelt. enz
Het kon zomaar zijn dat Ruby al die jaren toch een of ander gevoel had gehad over haar zusje.
Dettie
Ze hebben dan het idee dat ze ergens iemand hebben, een soulmate. Later komt dan vaak ook uit dat ze hetzelfde deden. Er zijn tweelingen die de pijn van de ander voelen bijv. bij als de een bevalt van een kind dat de ander de weeën ook voelt. enz
Het kon zomaar zijn dat Ruby al die jaren toch een of ander gevoel had gehad over haar zusje.
Dettie
Nee, dat is niet het geval. Ruby ziet Coco enkel als het gestorven zusje dat te veel aandacht van haar moeder en haar leven opeist. De auteur besteedt verder niet echt aandacht aan de unieke band die tweelingen vaak hebben. Ruby was ook nog heel jong toen Coco verdween. Ze kan zich haar zusje nauwelijks herinneren.