Viveca Sten - Onschuldig verleden
Viveca Sten - Onschuldig verleden
Van Viveca Sten las ik eerder al haar thrillerdebuut Stille wateren. Ik schreef vol lof over dat boek en ook over Onschuldig verleden, het derde deel in de Sandhamn-reeks, ben ik zeer enthousiast.
Lees mijn recensie: http://www.thrillers-leestafel.info/viveca-sten/
Lees mijn recensie: http://www.thrillers-leestafel.info/viveca-sten/
Re: Viveca Sten - Onschuldig verleden
Ik ben er net in begonnen. Hoe Nora ontdekt dat haar man vreemd gaat, vind ik wel heel fraai.
Een gezellig praatje op een feestje, over een vriendin die iets heeft met iemand met een zomerhuis op Sandhamn. Ik kan me voorstellen dat bij Nora de stoom uit haar oren kwam, toen ze ontdekte dat dit over haar man ging.
Een gezellig praatje op een feestje, over een vriendin die iets heeft met iemand met een zomerhuis op Sandhamn. Ik kan me voorstellen dat bij Nora de stoom uit haar oren kwam, toen ze ontdekte dat dit over haar man ging.
Ik schiet weer lekker op in het boek en ben heel benieuwd hoe het af gaat lopen. Langzaam vallen er stukjes op z'n plaats, hoewel het nog steeds onduidelijk is wat de verhalen over Godfridt in het boek doen.
Leuk steeds om te lezen hoe je met de personages in deze reeks bezig bent. Ik wens je nog veel leesplezier toe.
Dat zal wel lukken. Ik heb het vierde deel van de reeks inmiddels ook in huis. Gisteren moest ik naar de bibliotheek, omdat ik Myrthe van der Meer - Up niet kon verlengen, hoewel ik het boek van Viveca Sten nog niet uit had. Dat boek kon ik gelukkig nog wel verlengen.
O, heerlijk dan kun je straks meteen lekker doorlezen. Gelukkig kon je het boek nog verlengen.
Ja, maar ik had liever gewoon al m'n boeken verlengd, zodat ik alles in een keer terug had kunnen brengen. Dat doe ik normaal namelijk altijd, maar dit keer bleek een boek gereserveerd te zijn, zodat het niet verlengd kon worden. Het verlengen gaan namelijk via internet.
Ja, dat gaat hier ook zo. Ik heb het ook wel eens gehad. Niets aan te doen.
Het was eigenlijk de eerste keer dat dit gebeurde, maar ja, misschien was het te verwachten met het boek van Myrthe van der Meer. Ik was al blij verrast toen het thuis bleek te zijn.