Steve Cavanagh - Geen tijd om te sterven

Reacties op recensies van, door leden gelezen, spannende boeken/thrillers
Plaats reactie
Annemarie

Steve Cavanagh - Geen tijd om te sterven

Bericht door Annemarie »

Een heerlijk aangedikt actieverhaal/legal thriller vol maffiosi en andere schietgrage lieden. Een gewiekste advocaat moet het allemaal oplossen.

Lees mijn recensie hier: http://www.thrillers-leestafel.info/steve-cavanagh
Dettie
Site Admin
Contacteer:

Re: Steve Cavanagh - Geen tijd om te sterven

Bericht door Dettie »

Moet gelijk aan Occupied denken.
Zit wel een beetje te grinniken om 'Kleine Bennie' echt zo'n naam dat in een maffiaverhaal thuishoort.
Wel eng dat hoofd van Jack in die tas!

Dettie
Annemarie

Bericht door Annemarie »

Dat hoofd in de tas was luguber maar deze schrijver maakt het niet overdreven bloederig. Het advocaten-gedeelte van het verhaal doet wel een beetje aan de eerste boeken van John Grisham denken en de rest aan James Bond of Mission Impossible. Met van die gebeurtenissen en stunts die in het echte leven vaak heel anders uitpakken.
Dettie
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Dettie »

Annemarie schreef:Met van die gebeurtenissen en stunts die in het echte leven vaak heel anders uitpakken.
Nou die stunts komen gewoon in mijn leven nauwelijks voor. :D
Maar James Bond films kunnen leuk zijn, ik heb er enkele gezien en sta niet te trappelen om ene volgende te bekijken maar de stunts zijn vaak wel heel bijzonder. Had dit boek ook nog een 'Mrs Moneypenny' ofwel de secretaresse die alles doet en regelt en stiekem verliefd is op Eddie Flynn?

Dettie
Annemarie

Bericht door Annemarie »

Nee, geen Moneypenny maar Eddie Flynn heeft niet altijd als advocaat gewerkt en hij heeft nog heel wat handige kennissen uit een vorig, dubieus verleden. Die komen goed van pas.
Plaats reactie