Sharon Bolton - Blijf waar je bent
Sharon Bolton - Blijf waar je bent
Wees gewaarschuwd: als je begint, leg je het boek niet meer weg. Zo hemeltergend spannend schrijft Sharon Bolton...
Lees meer: http://www.thrillers-leestafel.info/sharon-bolton/
Lees meer: http://www.thrillers-leestafel.info/sharon-bolton/
Re: Sharon Bolton - Blijf waar je bent
Inderdaad, ik ben op driekwart en ik heb bijna geen nagels meer over. Zo spannend!! Ik wacht even met het lezen van jouw recensie (op die laatste zin na dan) tot mijn eigen recensie af is. En nu lees ik weer snel verder.
Dat je überhaupt de tijd neemt om hier te reageren!!!
Ha ja, het is dat ik een smartphone heb. De computer is de hele dag nog niet aangeweest. En het is zo spannend nu dat ik af en toe een adempauze nodig heb.
Weer iets voor m'n lijstje. Ik dacht dat de bibliotheek niets van haar had, maar in dit geval gebruikt men alleen haar initialen en niet haar volledige voornaam.
Uit! Wat een goed boek. Binnenkort mijn recensie en dan reageer ik ook op die van jou, Marjo.
Renate: zet deze titel maar in hoofdletters op jouw lijstje!
Renate: zet deze titel maar in hoofdletters op jouw lijstje!
Deze hebben ze alleen in het Engels, dus ik begin maar met haar andere titels.
Dit is het derde deel over een bepaalde speurder, Renate, en aangezien jij toch ook liever op volgorde leest, heb ik die even voor je opogezocht:
Now You See Me (Zielsgeheim) 2011
In dit boek wat speelt in hartje Londen lijkt Jack de Ripper uit de dood te zijn opgestaan. Er komen veel beschadigde karakters voor in het boek en ook Dana Tulloch laat zich hier weer zien. Hoofdpersoon in dit verhaal is de beschadigde Lacey Flint, bijgestaan door haar baas officier DI Mark Joesbury.
If Snow hadn't Fallen (Als het niet had gesneeuwd) 2012
Dit is een kort verhaal van 81 bladzijden over Lacey Flint, die zelf getuige is van een gruwelijke moord op een Islamitische man. Wie zijn de daders en waarom is de man vermoord?
Dead Scared (Nachtmerries)2012
Lacey Flint en Mark Joesbury uit het boek Zielsgeheim zien we weer terug in Dead Scared. Het vrij luguber boek begint met een aantal gewelddadige zelfmoorden. Lacey gaat undercover en langzaam wordt haar duidelijk dat zij de volgende is.
Lost/ Like This, For Ever (Blijf waar je bent) 2014
De buurjongen van Lacey Flint , de jonge Barney raakt geobsedeerd door de reeks moorden die plaatsvind op jongens van zijn leeftijd. Lacey zit op dat moment thuis met een posttraumatische stress stoornis en raakt bevriend met Barney en zodoende ongewild betrokken bij de zijn obsessie. Een donkere psychologische thriller.
Now You See Me (Zielsgeheim) 2011
In dit boek wat speelt in hartje Londen lijkt Jack de Ripper uit de dood te zijn opgestaan. Er komen veel beschadigde karakters voor in het boek en ook Dana Tulloch laat zich hier weer zien. Hoofdpersoon in dit verhaal is de beschadigde Lacey Flint, bijgestaan door haar baas officier DI Mark Joesbury.
If Snow hadn't Fallen (Als het niet had gesneeuwd) 2012
Dit is een kort verhaal van 81 bladzijden over Lacey Flint, die zelf getuige is van een gruwelijke moord op een Islamitische man. Wie zijn de daders en waarom is de man vermoord?
Dead Scared (Nachtmerries)2012
Lacey Flint en Mark Joesbury uit het boek Zielsgeheim zien we weer terug in Dead Scared. Het vrij luguber boek begint met een aantal gewelddadige zelfmoorden. Lacey gaat undercover en langzaam wordt haar duidelijk dat zij de volgende is.
Lost/ Like This, For Ever (Blijf waar je bent) 2014
De buurjongen van Lacey Flint , de jonge Barney raakt geobsedeerd door de reeks moorden die plaatsvind op jongens van zijn leeftijd. Lacey zit op dat moment thuis met een posttraumatische stress stoornis en raakt bevriend met Barney en zodoende ongewild betrokken bij de zijn obsessie. Een donkere psychologische thriller.
Pff lijkt me inderdaad heel spannend!
Dettie
Dettie
Mijn recensie staat er ook op: http://www.thrillers-leestafel.info/sharon-bolton
Ik kan het alleen maar onderschrijven..
Gewoon een supergoed boek.