Kinderboeken blijven belangrijk toch?
http://www.degelukkigelezer.blogspot.nl ... d-als.html
De nieuwe kinderboeken ambassadeur wordt....
Re: De nieuwe kinderboeken ambassadeur wordt....
Ja, stil lezen op school. Heerlijk. Vroeger hadden we wel lezen op school, maar dan moest je voorlezen. Ik was altijd kwijt waar we waren, omdat ik al vrolijk doorlas tijdens het voorlezen.
In dat interview heeft hij het over een school die een les Nederlands per week heeft ingeruild voor een les verplicht lezen. Dat zou overal moeten gebeuren! Let wel: een middelbare school!!!
Er wacht ons nog een schone taak Marjo! 
Wie weet kunnen wij ook een beetje bijdragen aan de leesbevordering. Hier op Leestafel en jij ook nog op 'jouw' bieb.
Wel een goede opvolger Jan Paul Schutten!
Dettie

Wie weet kunnen wij ook een beetje bijdragen aan de leesbevordering. Hier op Leestafel en jij ook nog op 'jouw' bieb.
Wel een goede opvolger Jan Paul Schutten!
Dettie
Ik kan me van mijn schooltijd herinneren dat de laatste Engelse les van de week op een gegeven moment bestond uit een proefwerk, dat nooit werd nagekeken. Ik heb daar dan ook aardig bij gespijbeld, vooral omdat we voor die les gym hadden, waarbij ik ook graag spijbelde. Wat mij betreft was gym het meest overbodige vak dat op school gegeven werd.
Oh, lekker even wat anders, voor mij was het een lekker uurtje!!
Gym was altijd het vak waar ik een hekel aan had. Bang voor ballen en niet bijzonder lenig. Overbodig vak. Dan liever scheikunde, waarbij ik op een gegeven moment bij proefwerken apart werd gezet.