De Waal en Baantjer - Omnibus
Re: De Waal en Baantjer - Omnibus
Ik snap wel wat je bedoelt hoor en erg geloofwaardig is het ook niet altijd maar ach, ik weet dat het een ode aan de overleden vrouw van Baantjer is en daarom vind ik het prima en stoor ik mij er niet aan.
Het vreemde is natuurlijk dat de boeken van Hubert Lampo die ik graag lees, ook vol zitten met onwaarschijnlijke dingen, maar dat ik me daar veel minder aan stoor.
Of het in de boeken van Baantjer en de Waal nu een eerbewijs aan de overleden vrouw van Baantjer is, vind ik eigenlijk van ondergeschikt belang. Zodra de stem van de vrouw van Peter Opperdoes dingen aan gaat kondigen, zit ik toch een beetje met kromme tenen.
Of het in de boeken van Baantjer en de Waal nu een eerbewijs aan de overleden vrouw van Baantjer is, vind ik eigenlijk van ondergeschikt belang. Zodra de stem van de vrouw van Peter Opperdoes dingen aan gaat kondigen, zit ik toch een beetje met kromme tenen.
Dat heb ik gelukkig niet! Ik merk wel dat het in de laatste boeken wat minder lijkt te worden dus je tenen zullen steeds rechter worden naarmate je meer boeken in deze reeks leest