Thomas Enger - Schijndood
Thomas Enger - Schijndood
Ik ben verrukt over dit Noorse debuut. Zijn naam heeft hij natuurlijk ook mee.
Lees meer: http://www.thrillers-leestafel.info/thomas-enger
Lees meer: http://www.thrillers-leestafel.info/thomas-enger
Re: Thomas Enger - Schijndood
Ha ha, hij heeft zijn naam mee. Verwacht je dus dat het erger, enger wordt?
Het is al genoeg dunkt me.
Het is al genoeg dunkt me.
Ik vind zo'n naam gewoon heel toepasselijk. Net zoals Karin Slaughter.
Van mij mag het best nog enger hoor!
Van mij mag het best nog enger hoor!
-
Nou, jij bent wel razend enthousiast! Ik zal hem in ieder geval op mijn verlanglijstje zetten, zodat ik hem niet vergeet. Voor de rest is mijn verlanglijst precies wat die zegt: ik blijf verlangen - en kom zelden aan het vervullen ervan.
Ik ken het probleem Joanazinha. Maar....ik ben nu eindelijk in De derde engel begonnen.
Ik ben er nu in bezig en wat is het heerlijk spannend. Ik zou het boek het liefst achter elkaar uit willen lezen, maar ja...
Bjarne Brogeland vind ik een wat onaangename seksistische man, maar Henning Juul maakt dat weer goed.
Bjarne Brogeland vind ik een wat onaangename seksistische man, maar Henning Juul maakt dat weer goed.
In het laatste boek vond ik Bjarne wat aangenamer maar Henning Juul is absoluut het sterkste personage. Leuk dat jij ook geniet van dit boek Renate!Renate schreef:Ik ben er nu in bezig en wat is het heerlijk spannend. Ik zou het boek het liefst achter elkaar uit willen lezen, maar ja...
Dat komt wel vaker voor. Ik meen dat er in de boeken van Camilla Läckberg ook iemand voorkomt, die in het begin van de serie tamelijk onaangenaam is, maar die later toch wat leuker wordt.Annemarie schreef:In het laatste boek vond ik Bjarne wat aangenamer maar Henning Juul is absoluut het sterkste personage. Leuk dat jij ook geniet van dit boek Renate!Renate schreef:Ik ben er nu in bezig en wat is het heerlijk spannend. Ik zou het boek het liefst achter elkaar uit willen lezen, maar ja...
En ik kon de verleiding echt niet weerstaan om het boek gisteren uit te lezen.
En? Wil je de andere boeken in de reeks ook gaan lezen?Renate schreef:En ik kon de verleiding echt niet weerstaan om het boek gisteren uit te lezen.
Zeer beslist. Als alles goed gaat en ik Passie van Jeanette Winterson op tijd uit krijg, ga ik woensdag naar de bibliotheek en ga ik op zoek naar het volgende boek.Annemarie schreef:En? Wil je de andere boeken in de reeks ook gaan lezen?Renate schreef:En ik kon de verleiding echt niet weerstaan om het boek gisteren uit te lezen.
Leuk! Ik vind de serie onverminderd goed, misschien wordt het zelfs steeds beter, en ik ben heel benieuwd of jij dat ook vindt.