James Patterson - Het dertiende ongeluk
James Patterson - Het dertiende ongeluk
Een nieuw deel in de The Women's Murder Club-reeks. Heerlijk!
Lees mijn recensie hier: http://www.thrillers-leestafel.info/james-patterson
Lees mijn recensie hier: http://www.thrillers-leestafel.info/james-patterson
Re: James Patterson - Het dertiende ongeluk
Ik zie je zitten op de bank met dit boek op schoot en een bak warme thee op tafel.
Maar die exploderende magen... brrr. Hoe verzinnen ze het!
Dettie
watje
Dettie
watje
Wel origineel toch! En na het lezen van dit boek heb je gelijk geen zin meer in fastfood. Dit boek is dus goed voor de gezondheid haha.Dettie schreef:Ik zie je zitten op de bank met dit boek op schoot en een bak warme thee op tafel.
Dettie
watje
Ja origineel is het zeker. En het ligt er ook maar precies aan hoe zoiets gebracht wordt.
Vera en Lewis en vroeger Morse zijn ook 'thrillers' maar niet vies/goor spannend, dat is gewoon leuk om te zien.
Ik heb zo'n idee dat dit ook zoiets is. Niet goor (ondanks die magen) maar wel lekker spannend.
Dettie
Vera en Lewis en vroeger Morse zijn ook 'thrillers' maar niet vies/goor spannend, dat is gewoon leuk om te zien.
Ik heb zo'n idee dat dit ook zoiets is. Niet goor (ondanks die magen) maar wel lekker spannend.
Dettie
Euh, nou... James Patterson houdt eerlijk gezegd wel van goor. Hij besteedt bijzonder veel aandacht aan het omschrijven van de toestand waarin de lijken worden aangetroffen, dat doet hij in vrijwel al zijn boeken. Ik zal je een citaat besparen. Maar in deze reeks passen goor en gezellig op de een of andere manier toch heel goed bij elkaar.Dettie schreef: Ik heb zo'n idee dat dit ook zoiets is. Niet goor (ondanks die magen) maar wel lekker spannend.
Dettie
Nou dat zou betekenen dat ik veel zou skippen... de helft las ik dan niet, alleen de gezellige stukken wel 
Dettie

Dettie
Zonder al die griezelige stukken blijft er een vlotte roman over 

haha nou dan ga ik die roman wel lezen
dettie

dettie
Het zal wel een dun boekje worden...