Geen nieuwe spannende samenleesboeken meer

Reacties op recensies van, door leden gelezen, spannende boeken/thrillers
Plaats reactie
Dettie
Site Admin
Contacteer:

Geen nieuwe spannende samenleesboeken meer

Bericht door Dettie »

Na lang nadenken en een klein beetje ruggespraak met Marjo heb ik besloten ook te stoppen met
de spannende samenleesboeken. Het werkt niet meer. Het wordt teveel gesjor en getrek
de laatste tijd.

Ook zijn de boeken niet altijd op het goede moment in de bibliotheek en vaak is de tijdspanne te lang tussen de
ene en andere lezer waardoor niet alles meer in het geheugen zit en een discussie moeilijk wordt.
We zijn eigenlijk daarvoor ook wel met erg weinig actieve mensen op het forum.

In het vervolg moet het maar van spontane discussies komen, wie weet wat daar uit komt.
Hopelijk, als er weer meer mensen op het forum zijn, dat er dan wél weer samen gelezen kan worden. We zien het wel.

Iedereen heel erg bedankt voor alle bijdrages!

Dettie
Annemarie

Re: Geen nieuwe spannende samenleesboeken meer

Bericht door Annemarie »

Ik begrijp het Dettie. Het lijkt de laatste tijd niet meer zo te lukken. Nu maar duimen dat er inderdaad spontane discussies op
gang komen. Er zijn toch wel regelmatig boeken die meerdere van ons lezen in ieder geval!
Joanazinha

Re: Geen nieuwe spannende samenleesboeken meer

Bericht door Joanazinha »

Tja, jammer maar wel logisch. Ik snap je beslissing. Ik was het ook weer vergeten en dacht er eigenlijk nu pas met schrik aan. Dat is natuurlijk geen goede basis voor zoiets.

Er blijft heel veel te lezen over en wellicht dat door recensies en reacties er leuke uitwisselingen komen.
Plaats reactie