Diana, de vriendin van journalist Benjamin, pleegt zelfmoord. Benjamin gelooft echter dat iemand haar om het leven heeft gebracht en gaat op onderzoek uit.
Lees mijn recensie hier: http://www.thrillers-leestafel.info/james-patterson
James Patterson - Minnares
Re: James Patterson - Minnares
(ben met het archief bezig en kom je recensie tegen, had het helemaal niet gezien)
Het lijkt me een heel spannend verhaal. Ga je dan mee zitten denken van wie kan er achter zitten?
Of laat je het verhaal over je heen komen en 'zie je het wel'?
Wel jammer dat het tegenviel, je bent zo'n fan van Patterson.
Dettie
Het lijkt me een heel spannend verhaal. Ga je dan mee zitten denken van wie kan er achter zitten?
Of laat je het verhaal over je heen komen en 'zie je het wel'?
Wel jammer dat het tegenviel, je bent zo'n fan van Patterson.
Dettie
Jazeker, ik denk echt altijd volop mee. Het liefst word ik verrast door de ontknoping. Als een boek heel goed geschreven is dan vind ik het niet erg als ik halverwege het boek de afloop al doorheb maar het liefst sta ik aan het eind van het boek paf. Daarna ga ik in mijn hoofd het hele verhaal nog eens na om te ontdekken waar de auteur de aanwijzingen had verstopt. Als het heel goed is gedaan dan kan ik daar helemaal mee in mijn nopjes zijn.
Het nadeel van een schrijver heel goed vinden, zoals Patterson, is dat je als lezer dan ook hooggespannen verwachtingen hebt. Dan valt het misschien eerder tegen.
Het nadeel van een schrijver heel goed vinden, zoals Patterson, is dat je als lezer dan ook hooggespannen verwachtingen hebt. Dan valt het misschien eerder tegen.
ja ik las vroeger vaak Agatha Christie en dat speuren was eigenlijk het leukst.
En het was altijd anders dan ik dacht! Grr.
Jet leukste is om het daarna nog een keer te lezen maar dan met de wetenschap die je hebt en dan zie je
inderdaad allerlei aanwijzingen voorbij komen die je daarvoor voor kennisgeving aannam.
Dettie
En het was altijd anders dan ik dacht! Grr.

Jet leukste is om het daarna nog een keer te lezen maar dan met de wetenschap die je hebt en dan zie je
inderdaad allerlei aanwijzingen voorbij komen die je daarvoor voor kennisgeving aannam.
Dettie
Soms lijkt een einde vergezocht maar als je het verhaal dan nog eens overleest waren de aanwijzingen al die tijd wel degelijk aanwezig. Dat vind ik altijd knap. Niet alle auteurs kunnen dat, sommige schrijvers plaatsen de hints wel erg opvallend en dan is het meteen duidelijk waar het verhaal naartoe gaat.