Guillaume Musso - Vlucht uit New York
Guillaume Musso - Vlucht uit New York
Lekker wegleesboek. Zoals we van Guillaume Musso gewend zijn. Hij blijft aan de top, in Frankrijk dan.
Lees meer: http://www.thrillers-leestafel.info/g-musso
Lees meer: http://www.thrillers-leestafel.info/g-musso
Re: Guillaume Musso - Vlucht uit New York
Je maakt me nieuwsgierig.
Dat vind ik leuk...
Leuk ook hoe de titels bij elkaar passen.
Wat bedoel je??
Het andere boek heette toch Bericht uit Parijs? Wat zal de volgende titel worden? Onraad in Amsterdam? Of Bezoek uit Londen?
Liefs uit Londen?Annemarie schreef:Het andere boek heette toch Bericht uit Parijs? Wat zal de volgende titel worden? Onraad in Amsterdam? Of Bezoek uit Londen?
Ik zag vandaag een advertentieposter voor dit boek, waarop stond dat het voor de liefhebbers van Esther Verhoef was.
O, dacht je daar aan, ik had het even niet door. 'Liefs uit Londen' niet hoor, dat is van Bløf.
Ik ken Esther Verhoef niet eigenlijk.
Die titel van schoot me ineens te binnen. Esther Verhoef ken ik ook niet.Marjo schreef:O, dacht je daar aan, ik had het even niet door. 'Liefs uit Londen' niet hoor, dat is van Bløf.
De bibliotheek heeft het boek toch niet. Bericht uit Parijs en Het grote gemis heeft men wel. Verder zie ik alleen maar boeken in het Frans en een in het Spaans staan.
Jij kent Esther Verhoef denk ik wel Marjo! Zij is ook de Esther Verhoef-Verhallen van de Konijnen- en Knaagdierenencyclopedie.
Samen met haar man (Berry) schrijft ze onder de naam Escober. Ik heb wel eens een thriller van haar gelezen. Aardig wel.

O die!!
Zonder gekheid, ook al ken ik die encyclopedie wel, ik heb nooit echt een boek van haar gelezen. Een 'Escober' heb ik wel eens geprobeerd, maar dat was zodanig grof geschut dat ik afgehaakt ben.
Zonder gekheid, ook al ken ik die encyclopedie wel, ik heb nooit echt een boek van haar gelezen. Een 'Escober' heb ik wel eens geprobeerd, maar dat was zodanig grof geschut dat ik afgehaakt ben.