Even dacht ik: dit wordt een hele kluif..maar voor ik het wist zat ik vast en wilde ik alleen maar doorlezen!
Lees meer: http://www.thrillers-leestafel.info/kees-van-wouw/
Kees van Wouw- Hamer
Re: Kees van Wouw- Hamer
Klinkt veelbelovend. Leuk dat een boek onverwachts zo leuk blijkt te zijn!
Precies andersom dan wat jij ervaren hebt met dat andere boek. Hoewel hier best veel technische stukken in zitten, over die zonnecellen en over machines die al dan niet gesaboteerd zijn, het is allemaal te volgen, en niet eens saai. Dat viel me dus reuze mee.
Dat is inderdaad precies andersom. Ik verwachtte dat dat andere boek behoorlijk goed zou zijn. Dit boek belooft heel wat voor de toekomst.
Ik heb Hamer net uit. Het is echt een spannend boek; het kost moeite om het weg te leggen. Je wilt echt weten hoe het afloopt. Een boek met een goed uitgewerkt plot en herkenbare menselijke karakters die maken dat je met hen meeleeft. Sommige karakters blijken aan het eind toch nog een knappe verassing in petto te hebben. De ontknoping is echt heel onverwacht.
Wie van thrillers houdt en eens niet gemakshalve voor de bekende auteurs wil gaan moet dit zeker lezen, Hamer kan zich echt meten met de thrillers van bekende schrijvers.
Wie van thrillers houdt en eens niet gemakshalve voor de bekende auteurs wil gaan moet dit zeker lezen, Hamer kan zich echt meten met de thrillers van bekende schrijvers.
Precies. Vaak zijn thrillers enigszins 'niksig'. Dat is 'Hamer' niet. Ook een pluspunt!