Kees van Wouw- Hamer

Reacties op recensies van, door leden gelezen, spannende boeken/thrillers
Plaats reactie
Marjo

Kees van Wouw- Hamer

Bericht door Marjo »

Even dacht ik: dit wordt een hele kluif..maar voor ik het wist zat ik vast en wilde ik alleen maar doorlezen!

Lees meer: http://www.thrillers-leestafel.info/kees-van-wouw/
Annemarie

Re: Kees van Wouw- Hamer

Bericht door Annemarie »

Klinkt veelbelovend. Leuk dat een boek onverwachts zo leuk blijkt te zijn!
Marjo

Bericht door Marjo »

Precies andersom dan wat jij ervaren hebt met dat andere boek. Hoewel hier best veel technische stukken in zitten, over die zonnecellen en over machines die al dan niet gesaboteerd zijn, het is allemaal te volgen, en niet eens saai. Dat viel me dus reuze mee.
Annemarie

Bericht door Annemarie »

Dat is inderdaad precies andersom. Ik verwachtte dat dat andere boek behoorlijk goed zou zijn. Dit boek belooft heel wat voor de toekomst.
owching

Bericht door owching »

Ik heb Hamer net uit. Het is echt een spannend boek; het kost moeite om het weg te leggen. Je wilt echt weten hoe het afloopt. Een boek met een goed uitgewerkt plot en herkenbare menselijke karakters die maken dat je met hen meeleeft. Sommige karakters blijken aan het eind toch nog een knappe verassing in petto te hebben. De ontknoping is echt heel onverwacht.

Wie van thrillers houdt en eens niet gemakshalve voor de bekende auteurs wil gaan moet dit zeker lezen, Hamer kan zich echt meten met de thrillers van bekende schrijvers.
Marjo

Bericht door Marjo »

Precies. Vaak zijn thrillers enigszins 'niksig'. Dat is 'Hamer' niet. Ook een pluspunt!
Plaats reactie