In Nachtstad neemt Arnaldur Indriðason de lezer mee terug naar de allereerste doch officieuze moordzaak van zijn personage Erlendur Sveinsson. De jonge Erlendur werkt bij de assistentiesurveillance. In de nachtelijke uren rijdt hij met zijn collega’s door de donkere straten van Reykjavik. Erlendur grijpt in bij huiselijk geweld, maakt een einde aan vechtpartijen, verleent hulp bij verkeersongevallen en ontfermt zich over zwervers.
Lees verder: http://www.thrillers-leestafel.info/arn ... ndridason/
Arnaldur Indriðason - Nachtstad
Re: Arnaldur Indriðason - Nachtstad
Ah hier wordt ik vrolijk van. De hele reeks ligt hier klaar voor de zomermaanden.
Behalve deze, maar dat komt nog wel.
Behalve deze, maar dat komt nog wel.
Dan ga je een heerlijke zomer tegemoet Willeke!
Ik verheug me nu al, ben het hele jaar op marktplaats aan t verzamelen en heb een heerlijke tas vol inmiddels.
Kost enige discipline om niet alvast te beginnen ( met dvd's doe ik het net zo), maar zo heb ik al jaren een heerlijke vakantie.
Kost enige discipline om niet alvast te beginnen ( met dvd's doe ik het net zo), maar zo heb ik al jaren een heerlijke vakantie.
Wat leuk dat je dat op die manier doet. Heel knap dat je netjes tot de vakantie kunt wachten maar de beloning is dan wel heel groot natuurlijk.