Jessica Brockmole: Brieven van Skye
Re: Jessica Brockmole: Brieven van Skye
Fijn Joanazinha! Leuk. Ik heb mijn adres via een privébericht aan je doorgegeven.
Op blz 121 schrijft Margaret dat haar moeder over David, de Amerikaan, verteld heeft.Marjo schreef:Dan moet ik het even opzoeken..
Het staat op pagina 124, Margaret kan dat niet weten...
En op blz 122 schrijft ze "Er speelde een grootse romance tijdens de vorige oorlog."
Dus het kan in mijn ogen best dat Margaret het weet, of vind jij van niet?
Dettie
-
Ontvangen! Komt goed.Annemarie schreef:Fijn Joanazinha! Leuk. Ik heb mijn adres via een privébericht aan je doorgegeven.
Het is in ieder geval zo dat de lezer het niet weet. Dus: dan moet het zo zijn dat het buiten de brieven om is gezegd. Lijkt me sterk: er is geen contact tussen oom en nicht, en op dat moment ook al een hele tijd niet tussen moeder en dochter.
Het is een miskleun. Eentje waar de meeste lezers niet moeilijk over zullen doen.
Het is een miskleun. Eentje waar de meeste lezers niet moeilijk over zullen doen.
ja, je hebt gelijk! Ik vergiste me, op blz 121 schrijft ze "Mijn moeder heeft me geschreven.[...] Ze heeft me over David verteld, 'de Amerikaan'. Maar die brief staat ook in het boek (blz 107) en daarin zegt ze niets over de ambulancechauffeur, en dat is daarvoor inderdaad ook nog nergens verteld.
Het was mij dus totaal niet opgevallen. Knap van je dat je dat opmerkt! Ik heb er dus compleet overheen gelezen.
Dettie
Het was mij dus totaal niet opgevallen. Knap van je dat je dat opmerkt! Ik heb er dus compleet overheen gelezen.
Dettie
pff...(zweet van voorhoofd)
haha, ocherm..pff...(zweet van voorhoofd)
Dettie
p.s. het boek is onderweg naar Joanazinha
-
En het boek is binnen. Ik heb alleen iets stoms gedaan, Dettie. Ik heb een schaar gepakt om het pakpapier te verwijderen en heb per ongeluk in de achterkaft (het papier, niet de hardcover) geknipt. Het viel goed met plakband te herstellen, maar het is toch beschadigd. Sorry!
Kan gebeuren hoor. Jou kennende ben je er voorzichtig genoeg mee geweest.
Dettie
Dettie