Sam Christer - In zijn naam

Reacties op recensies van, door leden gelezen, spannende boeken/thrillers
Plaats reactie
Dettie
Site Admin
Contacteer:

Sam Christer - In zijn naam

Bericht door Dettie »

Op het Manhattan Beach in LA spoelt het lichaam van een verminkte vrouw aan. Inspecteur Mitzi Fallon en rechercheur Nic Karakandez gaan op zoek naar de moordenaar. Dat is, zoals in alle detectives/thrillers, heel kort waar het over gaat. Bijzondere is wel dat je vanaf het begin ook het verhaal volgt van de moordenaar of degene die als de moordenaar moet doorgaan

lees verder http://www.thrillers-leestafel.info/sam-christer

Inge
Annemarie

Re: Sam Christer - In zijn naam

Bericht door Annemarie »

Mooi verslag Inge. Ik twijfel of dit boek wat voor mij is. Van de andere kant: ik hou wel van de Da Vinci Code en ook van boeken waarin ook het perspectief van de dader opgenomen is. Twijfelgevalletje.
Inge

Bericht door Inge »

Annemarie schreef:Mooi verslag Inge. Ik twijfel of dit boek wat voor mij is. Van de andere kant: ik hou wel van de Da Vinci Code en ook van boeken waarin ook het perspectief van de dader opgenomen is. Twijfelgevalletje.
Dan zou ik niet twijfelen Annemarie. De da vinci code is totaal mijn genre niet. Net iets te extreem. Er mag van mij een brok geschiedenis inzitten maar ik hou niet van mensen die vinden dat ze, in naam van om het even welke religie, zichzelf of anderen kunnen pijn doen/vermoorden. Het gaat mij net iets té ver.
pf nu heb ik het gevoel dat ik mezelf tegenspreek want de meeste thrillerboeken/films gaan uit van iemand die nogal extreem is... extreem verward, gestoord,... maar als het puur met religie is vind ik het nog iets anders
Annemarie

Bericht door Annemarie »

Inge schreef: Dan zou ik niet twijfelen Annemarie. De da vinci code is totaal mijn genre niet. Net iets te extreem. Er mag van mij een brok geschiedenis inzitten maar ik hou niet van mensen die vinden dat ze, in naam van om het even welke religie, zichzelf of anderen kunnen pijn doen/vermoorden. Het gaat mij net iets té ver.
pf nu heb ik het gevoel dat ik mezelf tegenspreek want de meeste thrillerboeken/films gaan uit van iemand die nogal extreem is... extreem verward, gestoord,... maar als het puur met religie is vind ik het nog iets anders
Nou, ik verafschuw geweld uit naam van een religie net zozeer als jij hoor! Ik vind het griezelig wanneer mensen niet meer voor zichzelf denken. Omdat ik het altijd boeiend vind om te achterhalen waarom mensen bepaalde dingen doen, vind ik dit soort boeken op zijn tijd wel interessant. Maar niet te vaak hoor, ik vind dat er na de Da Vinci Code teveel soortgelijke boeken zijn verschenen.
Plaats reactie