Zo'n mooi boek! Toevallig heb ik vorige week een van de besproken kastelen bezocht (Huis Bergh). Dat maakt het extra leuk natuurlijk, dus ik raad je aan om het allebei te doen: lezen en gaan kijken!
Lees meer: http://www.leestafel.info/ida-schuurman
-
Ida Schuurman - Kasteel in zicht (10+)
Re: Ida Schuurman - Kasteel in zicht (10+)
Ik ben jaloers! haha.
Ja dat is superleuk, lezen en gaan kijken. Deed het vroeger vaak maar dan vooral in Frankrijk.
Hier in de buurt zijn dacht ik ook nog wel een paar mooie 'optrekjes'. Het aparte van zo'n bezoek is dat je gelijk de sfeer van zo'n kasteel kan proeven, en als je dan ook nog wat over de geschiedenis weet krijgt het een extra dimensie.
Erg leuk boek!
Dettie
Ja dat is superleuk, lezen en gaan kijken. Deed het vroeger vaak maar dan vooral in Frankrijk.
Hier in de buurt zijn dacht ik ook nog wel een paar mooie 'optrekjes'. Het aparte van zo'n bezoek is dat je gelijk de sfeer van zo'n kasteel kan proeven, en als je dan ook nog wat over de geschiedenis weet krijgt het een extra dimensie.
Erg leuk boek!
Dettie
Het is een boek voor kinderen, maar ik zit toch te denken dat ik het zelf ook in de kast wil. Boeken over kastelen voor volwassenen zijn zo statisch (ha ha, ik begin te begrijpen wat je bedoelt met die term!)
haha he he e i n d e l i j k Hahaha.zijn zo statisch (ha ha, ik begin te begrijpen wat je bedoelt met die term!)
Ja dat is ook het heerlijke van kinderboeken lezen, alles wordt vaak zo lekker speels gebracht maar toch steek je er evengoed een hoop van op.
Dettie