Eugenie van Stratum - Move it back!

Reacties op recensies van, door leden gelezen, boeken en discussie samenleesboeken
Annemarie
Berichten: 8537
Lid geworden op: 19 Apr 2011, 20:06

Eugenie van Stratum - Move it back!

Berichtdoor Annemarie » 19 Jun 2011, 15:14

Een luxe-leventje in Mexico city.

Lees de recensie, klik hier http://www.leestafel.info/eugenie-van-stratum

Annemarie

Dettie
Site Admin
Berichten: 44090
Lid geworden op: 01 Jan 1970, 02:00
Contact:

Berichtdoor Dettie » 19 Jun 2011, 15:45

Zonde hè dat iemand die in zo'n boeiend land woont zo weinig over het land zelf vertelt. Ooit heb ik iets dergelijks over een reis door Peru gelezen. Het ging zelden over het land maar wel over schreeuwerige mensen of domme, vieze mensen in het reisgezelschap. Ze ging naar heel bijzondere plekken maar daar schreef ze 3 regels over. Zeer ergerlijk.

Dettie

Annemarie
Berichten: 8537
Lid geworden op: 19 Apr 2011, 20:06

Berichtdoor Annemarie » 19 Jun 2011, 16:04

Ik ben echt wel een beetje teleurgesteld in dit boek. Het leek me van tevoren een boeiend verhaal.

Ken je het boek Asiel van Liza Marklund? Dat gaat over een Zweedse vrouw die op de vlucht is voor haar ex-man en probeert in Zuid-Amerika (Chili en Argentinië) een nieuw leven op te bouwen met haar kinderen. Het is een waargebeurd verhaal, het vervolg op het boek Ondergedoken. Ze heeft nauwelijks geld en moet leven zoals velen in die landen.

Een heel ander verhaal natuurlijk maar omdat haar leven zich midden tussen de locals afspeelt krijgt de lezer een heel goede indruk van de landen waar ze woont. Prachtig boek. Heel indrukwekkend.


Terug naar “Door leden gelezen boeken en samenleesboeken”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 55 gasten