Trenke Riksten-Unsworth - En wat is daarop uw antwoord?

Reacties op recensies van, door Leestafelleden gelezen, non-fictie boeken.
Dettie
Site Admin
Berichten: 44082
Lid geworden op: 01 Jan 1970, 02:00
Contact:

Trenke Riksten-Unsworth - En wat is daarop uw antwoord?

Berichtdoor Dettie » 21 Sep 2010, 15:50

Columns geschreven door een trouwambtenaar over haar werk.

lees het verslag, klik hier http://www.leestafel.info/trenke-riksten-unsworth

dettie
Laatst gewijzigd door Dettie op 07 Dec 2010, 12:06, 1 keer totaal gewijzigd.

Marjo
Berichten: 25853
Lid geworden op: 16 Mei 2004, 21:01

Berichtdoor Marjo » 21 Sep 2010, 18:32

Waarom heb je dit gelezen? Had je daar zin in?

Dettie
Site Admin
Berichten: 44082
Lid geworden op: 01 Jan 1970, 02:00
Contact:

Berichtdoor Dettie » 21 Sep 2010, 19:12

Het werd mij gevraagd of ik het wilde lezen en ik was wel benieuwd naar die verhalen. Een vriendin van mij was ook trouwambtenaar, van haar hoorde ik natuurlijk ook wel het een en ander en ik wilde weten of de verhalen een beetje overeen komen, maar mensen hebben toch een eigen karakter. Mijn vriendin zou denkelijk dingen heel anders vertellen. Het boek gaat nu ook verder naar haar.


Dettie

Joanazinha
Berichten: 1445
Lid geworden op: 27 Sep 2007, 16:07
Locatie: Amersfoort

Berichtdoor Joanazinha » 21 Sep 2010, 22:22

Ik ben wat huiverig geworden voor het lezen van boeken bestaande uit columns. Ik vind het heel leuk om columns in kranten te lezen, omdat je ze dan met een gemiddelde van (meestal) één per week tot je krijgt. In een boek lees je ze vaak achter elkaar en dan verliezen ze voor mij aan aantrekkingskracht. Vond jij dat ook?

Dettie
Site Admin
Berichten: 44082
Lid geworden op: 01 Jan 1970, 02:00
Contact:

Berichtdoor Dettie » 22 Sep 2010, 07:42

Ja dat vind ik ook Joanazinha. Dit boek is leuk als cadeau als iemand gaat trouwen en om af en toe eens een stukje uit te lezen. Maar achter elkaar lezen is minder leuk zoals bij elk columnboek.
En zoals ook bij alle columns de ene is goed en spreekt je aan, de ander is niet zo goed of spreekt je niet aan.
In dit boek worden de columns wel steeds beter, in het begin dacht ik soms wat moet ik hiermee, bijvoorbeeld , zoals ik al aangaf, parkeergedoe. Die column gaat alleen maar over slecht kunnen parkeren, wat heeft dat met trouwen te maken?

Het is een leuk boek om af en toe uit de kast te pakken en er weer een paar stukjes uit te lezen.

Dettie


Terug naar “Non-fictie”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten