Toeval bestaat niet zeggen ze.
Meer dan een week geleden kreeg ik dit boek als recensie-exemplaar toegestuurd. Niet wetende hoe het de afgelopen dagen zou verlopen in politiek nederland.
Van Rossem vertelt over de geschiedenis, het ontstaan en het waarom van populistische partijen.
Lees het verslag, klik hier http://www.leestafel.info/maarten-van-rossem
Dettie
Maarten van Rossem - Waarom is de burger boos?
Maarten van Rossem - Waarom is de burger boos?
Laatst gewijzigd door Dettie op 09 Mei 2010, 18:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Toeval bestaat dus niet
Ik ben ook niet echt dagelijks met politiek bezig en wil het zeker niet op een boekenforum over politiek hebben. Het levert vaak alleen maar ruzie op. Het is puur toevallig dat ik dit boek nu net in deze tijd toegestuurd kreeg. Het is ook meer een geschiedenisboek over de politiek dan een politiek boek.
Dettie

Ik ben ook niet echt dagelijks met politiek bezig en wil het zeker niet op een boekenforum over politiek hebben. Het levert vaak alleen maar ruzie op. Het is puur toevallig dat ik dit boek nu net in deze tijd toegestuurd kreeg. Het is ook meer een geschiedenisboek over de politiek dan een politiek boek.
Dettie
Leuk boekje, leest makkelijk en gaat ook nog ergens over,
Enig "nadeel" is denk ik dat het erg over nú gaat en over een paar jaar óf gedateerd óf achterhaald.
Het leuke vond ik dat je van Rossem bijna hóórt praten als je dit leest,
en zijn onderkoelde humor spreekt mij altijd érg aan.
Groetjes
Willeke
Enig "nadeel" is denk ik dat het erg over nú gaat en over een paar jaar óf gedateerd óf achterhaald.
Het leuke vond ik dat je van Rossem bijna hóórt praten als je dit leest,
en zijn onderkoelde humor spreekt mij altijd érg aan.
Groetjes
Willeke