De shortlist van de ANVdebutantenprijs is bekend!
Het gaat om de volgende boeken:
Nina Polak: We zullen niet te pletter slaan
Jaap Robben: Birk
Nina Weijers: De consequenties
Al twee gelezen, die derde lukt nog wel!
En meteen maar de shortlist van de ANVprijs.
Re: En meteen maar de shortlist van de ANVprijs.
Ja en je kunt alle drie de boeken voor 25 euro aanschaffen vanaf 9 juni (dacht ik).
Dat ga ik zeker doen.
Dettie
Dat ga ik zeker doen.
Dettie
Re: En meteen maar de shortlist van de ANVprijs.
Shortlist bekend én een prachtige aanbieding!
De nominatiejury van de ANV Debutantenprijs heeft de volgende drie boeken op de shortlist geplaatst:button
Nina Polak, We zullen niet te pletter slaan. Prometheus.
Jaap Robben, Birk. De Geus.
Niña Weijers, De consequenties. Atlas Contact
Deze drie genomineerde boeken tezamen zijn vanaf 9 juni in de boekhandel te koop voor een tijdelijke, zeer scherpe, actieprijs van € 25,-
Deze actie loopt tot 10 juli. Daarna gelden de normale verkoopprijzen.
Lezers in Nederland en Vlaanderen bepalen uiteindelijk wie van deze drie debutanten de ANV Debutantenprijs van € 7500,- wint.
Lees en beoordeel nu mee voor deze unieke prijs!
Uw oordeel inzenden kan tot 13 september http://www.anvdebutantenprijs.nl/index. ... waardering
Bekendmaking en uitreiking van de prijs zal plaatsvinden op zondagmiddag 20 september in het Energiehuis te Dordrecht.
De nominatiejury van de ANV Debutantenprijs heeft de volgende drie boeken op de shortlist geplaatst:button
Nina Polak, We zullen niet te pletter slaan. Prometheus.
Jaap Robben, Birk. De Geus.
Niña Weijers, De consequenties. Atlas Contact
Deze drie genomineerde boeken tezamen zijn vanaf 9 juni in de boekhandel te koop voor een tijdelijke, zeer scherpe, actieprijs van € 25,-
Deze actie loopt tot 10 juli. Daarna gelden de normale verkoopprijzen.
Lezers in Nederland en Vlaanderen bepalen uiteindelijk wie van deze drie debutanten de ANV Debutantenprijs van € 7500,- wint.
Lees en beoordeel nu mee voor deze unieke prijs!
Uw oordeel inzenden kan tot 13 september http://www.anvdebutantenprijs.nl/index. ... waardering
Bekendmaking en uitreiking van de prijs zal plaatsvinden op zondagmiddag 20 september in het Energiehuis te Dordrecht.