op het witte paard. Natuurlijk waren die verhalen altijd opgebouwd volgens een vast stramien, knap meisje en knappe
jongen vallen voor elkaar maar er komt of is een derde in het spel, wat volgt is allemaal gedoe maar toch vinden knap
meisje en knappe jongen elkaar weer, vallen in elkaars armen en gaan trouwen. Heel onschuldig allemaal.
Omdat ik heel benieuwd was hoe ik zo'n boekje nu zou vinden heb ik het gelezen. Het verhaal wordt nog steeds volgens het
genoemde stramien geschreven.
Volgens de flaptekst is het een hartsverscheurend verhaal van een man die net weduwnaar is met een blind dochtertje en
een vrouw die het ook al zwaar te verduren heeft gehad. Haar verloofde heeft een zwaar ongeluk gehad en kan niets meer,
is net een plantje. De man en vrouw waren vroeger hevig verliefd op elkaar geraakt in een vakantie en toen een relatie gehad.
En nu hebben ze elkaar weer teruggevonden en er zijn de nodige problemen en uiteindelijk komt het allemaal goed. Maar...
Wat me heel erg opviel was de enorme hoeveelheid se.ks in het boekje. Vroeger werd er in die boekjes flink gezoend maar
dan was het ook wel. Pas na het huwelijk mocht er verder dan zoenen gegaan worden.
Nu is er niets mis mee dat vrijen nu wel voorkomt in die boekjes, de tijden zijn veranderd en vrijen voor het huwelijk is heel
normaal geworden, vaak is er niet eens een huwelijk. Maar wat me verbaasde is de manier waarop het beschreven werd.
De vonken vliegen er vanaf, het is pure lust, Ze staan constant te trillen van sek.sueel verlangen en de kledingstukken
vliegen je om de oren. De daad wordt ook niet omfloerst omschreven maar huppa alles wordt benoemd en smeuïg
beschreven. In het zwembad, op tafel, op de grond, in de keuken, de hal... hoppa er tegenaan.
Preuts ben ik niet en dat heeft er ook niets mee te maken maar het verbaasde me wel enorm. Onder het mom van een
onschuldig boeketreeksje zit je eigenlijk gewoon pure por.no te lezen!

Ongelofelijk! Nu snap ik waarom ze zo populair zijn haha
Dettie