Heel prettig kookboek van de schrijvers van de kookrubriek in het Volkskrant magazine.
lees het verslag, klik hier http://www.leestafel.info/o-kleyn-en-l-olthuis
Dettie
Onno Kleyn en Loethe Olthuis - 52 weekendmenu's
Onno Kleyn en Loethe Olthuis - 52 weekendmenu's
Laatst gewijzigd door Dettie op 23 Nov 2010, 13:22, 1 keer totaal gewijzigd.
'Eind van de zomer zouden ze stoppen
Dit stond er in het persbericht dat ik kreeg van de Uitgever
Na de zomer: geen Volkskrant-weekendmenu's meer...
Het is voor vele Volkskrant-lezers een treurig bericht: na ruim twee jaar stopt de rubriek 'Weekendmenu's' er mee: de goed uitgewerkte, bijzondere menu's in stap-voor-stapvorm van Onno Kleyn en Loethe Olthuis bedoeld voor zowel hobbykoks als mensen die minder ervaring hebben in de keuken. Deborah van der Schaaf verzorgde elke week de frisse illustraties, Onno Kleyn het wijnadvies.
Groetjes
Dettie
Dit stond er in het persbericht dat ik kreeg van de Uitgever
Na de zomer: geen Volkskrant-weekendmenu's meer...
Het is voor vele Volkskrant-lezers een treurig bericht: na ruim twee jaar stopt de rubriek 'Weekendmenu's' er mee: de goed uitgewerkte, bijzondere menu's in stap-voor-stapvorm van Onno Kleyn en Loethe Olthuis bedoeld voor zowel hobbykoks als mensen die minder ervaring hebben in de keuken. Deborah van der Schaaf verzorgde elke week de frisse illustraties, Onno Kleyn het wijnadvies.
Groetjes
Dettie
Die dagelijkse column hebben ze met heel veel mensen, iedere dag heeft iemand anders een recept met een inleidend verhaaltje,
en in het weekend hadden zij dat in het weekend magazine, maar dat las ik altijd minder. Ik val altijd vooral voor de verhaaltjes. Al maak ik er ook wel eens wat van.
Groetjes
Willeke
en in het weekend hadden zij dat in het weekend magazine, maar dat las ik altijd minder. Ik val altijd vooral voor de verhaaltjes. Al maak ik er ook wel eens wat van.
Groetjes
Willeke
Wat leuk, het kookboek is genomineerd voor 'Kookboek van het jaar' in de categorie Nederlandse kookboeken
Genomineerde kookboeken Nederlands (2010)
52 weekendmenu's - Loethe Olthuis & Onno Kleyn, kookboek van het jaar genomineerde
“Een erg leuk en aantrekkelijk boek. Alle recepten nodigen door hun betrekkelijke eenvoud uit om te gaan koken: het is echt een doe-boek. Daarnaast zijn zowel de opzet als het formaat van het boek erg praktisch. De uniforme stijl van het boek is prettig en maakt van 52 Weekendmenu’s een samenhangend geheel. Een ouderwets gezellig boek in een fraai nieuw jasje.”
zie ook http://www.kookboekvanhetjaar.nl/verkie ... ederlands/
Dettie
Genomineerde kookboeken Nederlands (2010)
52 weekendmenu's - Loethe Olthuis & Onno Kleyn, kookboek van het jaar genomineerde
“Een erg leuk en aantrekkelijk boek. Alle recepten nodigen door hun betrekkelijke eenvoud uit om te gaan koken: het is echt een doe-boek. Daarnaast zijn zowel de opzet als het formaat van het boek erg praktisch. De uniforme stijl van het boek is prettig en maakt van 52 Weekendmenu’s een samenhangend geheel. Een ouderwets gezellig boek in een fraai nieuw jasje.”
zie ook http://www.kookboekvanhetjaar.nl/verkie ... ederlands/
Dettie
Alweer zo'n "hebbe-hebbe" boek, ik ga het binnenkort zeker kopen en dan heerlijk koken... Ik miste de rubriek ook al in het Volkskrant-magazine, maar zie zojuist dat er meer veranderd is in deze weekbijlage.
Leuk dat het boek genomineerd is!
groetjes, irene, die er weer even een paar dagen tussenuit was...
Leuk dat het boek genomineerd is!
groetjes, irene, die er weer even een paar dagen tussenuit was...