Nieuw aangeschaft
-
Met (een deel van) een bon van Selexyz:
Jussi Adler-Olsen: De vrouw in de kooi.
Eerste deel van een serie van in ieder geval 3 boeken over een hoofd van de afdeling onopgeloste zaken en zijn assistent in Denemarken. Volslagen onbekend voor mij, maar schijnt volgens anderen heel goed te zijn. Ik ben benieuwd! De 3 delen verdreven in ieder geval in Denemarken de boeken van Stieg Larsson van de topdrie posities van verkochte boeken (maar dat zegt natuurlijk niet alles).
Joanazinha
Jussi Adler-Olsen: De vrouw in de kooi.
Eerste deel van een serie van in ieder geval 3 boeken over een hoofd van de afdeling onopgeloste zaken en zijn assistent in Denemarken. Volslagen onbekend voor mij, maar schijnt volgens anderen heel goed te zijn. Ik ben benieuwd! De 3 delen verdreven in ieder geval in Denemarken de boeken van Stieg Larsson van de topdrie posities van verkochte boeken (maar dat zegt natuurlijk niet alles).
Joanazinha
Ik zit met veel plezier in de Roemeense schrijvers,
ik ben bezig met een recencie van "Zaira" van Catalin Dorian Florescu en op vakantie kocht ik "de wetenden"van Mircea Cartarescu.
Het eerste boek bevalt prima en op het tweede verheug ik me ook zeer, als zal die nog even moeten wachten omdat er wat "verplichte kost"en geleende boeken voor gaan.
Groetjes
Willeke
ik ben bezig met een recencie van "Zaira" van Catalin Dorian Florescu en op vakantie kocht ik "de wetenden"van Mircea Cartarescu.
Het eerste boek bevalt prima en op het tweede verheug ik me ook zeer, als zal die nog even moeten wachten omdat er wat "verplichte kost"en geleende boeken voor gaan.
Groetjes
Willeke
-
Vandaag twee nieuwe boeken gekocht; mocht weer van mezelf omdat ik een Bruna kadokaart had gekregen
:
- De laatste brief - Sarah Blake (lijkt mij een prachtige roman)
- De noodkreet in de fles - Jussi Adler-Olsen (derde deel uit de Serie Q)
Deze komen op een hoge stapel nog te lezen boeken, die steeds hoger lijkt te worden *zucht*
.

- De laatste brief - Sarah Blake (lijkt mij een prachtige roman)
- De noodkreet in de fles - Jussi Adler-Olsen (derde deel uit de Serie Q)
Deze komen op een hoge stapel nog te lezen boeken, die steeds hoger lijkt te worden *zucht*

Alweer boekenuitverkoop bij Uitgeverij De Geus. Kan ik natuurlijk niet zomaar voorbij laten gaan. Dus....
Frédéric Beigbeder - Vergeef me
J.T. Leroy - Het hart is bovenal bedrieglijk
John McGahern - Aan het meer
Marlene van Niekerk - Triomf
Véronique Olmi - Geen gewone dag
Andrzej Stasiuk - De witte raaf
En ik heb de vorige stapels nog niets eens weggelezen, zucht...
Frédéric Beigbeder - Vergeef me
J.T. Leroy - Het hart is bovenal bedrieglijk
John McGahern - Aan het meer
Marlene van Niekerk - Triomf
Véronique Olmi - Geen gewone dag
Andrzej Stasiuk - De witte raaf
En ik heb de vorige stapels nog niets eens weggelezen, zucht...

-
-
Het heeft in ieder geval wel met David Cassidy te maken: het gaat over een vrouw die jaren geleden een ontmoeting met haar idool David Cassidy heeft gewonnen tijdens een quiz. Moeders vond het maar niks en verstopte de uitnodiging. Nu is moeders dood en vindt de dochter de brief. Ze besluit alsnog haar prijs te claimen en daar ziet de uitgeverij van het voormalige fanclubblad een mooie pr-mogelijkheid in.
Ik verwacht een lekker luchtig boekje, wellicht te consumeren tijdens de kerstvakantie
. Ik laat weer van me horen!
Ik verwacht een lekker luchtig boekje, wellicht te consumeren tijdens de kerstvakantie

Niet aangeschaft maar... gewonnen!!!
Alles wat ik moest te doen daarvoor was m'n naam en adres sturen.
Deze mooie serie heb ik gewonnen
http://webwinkel.volkskrant.nl/wereld-a ... serie.html
Ik zat al de hele tijd te rekenen want ik vind het echt een prachtige serie, maar ja de dure maanden kwamen er aan dus niet gekocht en nu krijg ik het!
Ben echt heeeeel erg blij!!
Dettie
Alles wat ik moest te doen daarvoor was m'n naam en adres sturen.
Deze mooie serie heb ik gewonnen
http://webwinkel.volkskrant.nl/wereld-a ... serie.html
Ik zat al de hele tijd te rekenen want ik vind het echt een prachtige serie, maar ja de dure maanden kwamen er aan dus niet gekocht en nu krijg ik het!
Ben echt heeeeel erg blij!!
Dettie
Laatst gewijzigd door Dettie op 01 Dec 2010, 11:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb dit weekend diverse markten bezocht, al of niet met rommel. Eentje was bijvoorbeeld helemaal gewijd aan de schrijver van der Hulst. Tjee, wat lagen er veel boeken!! Maar ik hoefde die niet.
Wel heb ik op een andere afdeling van dezelfde markt vijf ingebonden delen over de eerste wereldoorlog meegenomen (5 euro) en een boek over 'het verscholen dorp' in Vierhouten, waar ik ook geweest ben.
En heel apart: voor vijftig cent een boek dat een roman zegt te zijn over mijn geboortejaar. Het begint met een jaaroverzicht met foto's, en dan volgt een verhaal.
Dat heb ik nog niet echt bekeken natuurlijk, maar ik ben benieuwd! Want het is wel een aparte combinatie..Wat zou de reden daarvan zijn?
Wel heb ik op een andere afdeling van dezelfde markt vijf ingebonden delen over de eerste wereldoorlog meegenomen (5 euro) en een boek over 'het verscholen dorp' in Vierhouten, waar ik ook geweest ben.
En heel apart: voor vijftig cent een boek dat een roman zegt te zijn over mijn geboortejaar. Het begint met een jaaroverzicht met foto's, en dan volgt een verhaal.
Dat heb ik nog niet echt bekeken natuurlijk, maar ik ben benieuwd! Want het is wel een aparte combinatie..Wat zou de reden daarvan zijn?