Leuk 'dagboek' vol tekeningen van Bram Botermans
lees het verslag, klik hier http://www.leestafel.info/jeff-kinney
Dettie
Jeff Kinney - Vette pech! Het leven van een loser (10-12 jr)
Jeff Kinney - Vette pech! Het leven van een loser (10-12 jr)
Laatst gewijzigd door Dettie op 25 Jan 2011, 11:29, 2 keer totaal gewijzigd.
Onderaan m'n verslag staat Leuk boek! en dat vind ik ook echt. Maar het is een boek dat ik zelf niet gauw zou kopen en dat komt omdat het echt gericht op jongeren is. Wordt het in de schoolbibliotheek veel uitgeleend?
Dettie
P.S. Wil je het boek wel hebben voor je schoolbibliotheek?
-
Dettie
P.S. Wil je het boek wel hebben voor je schoolbibliotheek?
-
Laatst gewijzigd door Dettie op 23 Jun 2010, 11:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Hier kun je een voorproefje lezen http://hetlevenvaneenloser.nl/het_leven ... _loser.asp (klik op voorproefje en dan op het rechter benedenhoekje van het boek, dan kun je door de eerste pagina's van het boek bladeren)
Dettie
Dettie
Nou, er zijn al drie jongens die zullen vechten om dit boek.
Vandaag werd het ingeleverd,(en ik was er toevallig) dus natuurlijk wilde ik weten wat hij er van vond. Hartstikke leuk, en zeker wilde hij het volgende deel ook lezen! Hij deed meteen aan mond-tot-mond reclame want even later stonden er twee andere jongens aan mijn balie.
Of ik deel twee had???
Vandaag werd het ingeleverd,(en ik was er toevallig) dus natuurlijk wilde ik weten wat hij er van vond. Hartstikke leuk, en zeker wilde hij het volgende deel ook lezen! Hij deed meteen aan mond-tot-mond reclame want even later stonden er twee andere jongens aan mijn balie.
Of ik deel twee had???
ha C@arolien,
Ik zag dat hier op het forum in het 1e bericht de oude link nog stond. Ik heb nu de goede link geplaatst.
Ik vond het wel een leuk boek maar echt een boek dat eigenlijk niet door een volwassene beoordeeld moet worden. Ik denk dat jongeren het geweldig vinden. Het is snel en grappig en niet zwaar.
Ik vond het leuk dit boek te lezen maar meer hoef ik er niet van. En ik denk dat jongeren wel meer willen en zich rot lachen om de dwaze gedachtenkronkels van Bram.
Dettie
Ik zag dat hier op het forum in het 1e bericht de oude link nog stond. Ik heb nu de goede link geplaatst.
Ik vond het wel een leuk boek maar echt een boek dat eigenlijk niet door een volwassene beoordeeld moet worden. Ik denk dat jongeren het geweldig vinden. Het is snel en grappig en niet zwaar.
Ik vond het leuk dit boek te lezen maar meer hoef ik er niet van. En ik denk dat jongeren wel meer willen en zich rot lachen om de dwaze gedachtenkronkels van Bram.
Dettie
Terug naar “Kinder- en jongerenboeken”