Een lekker wegleesboek maar meer ook niet.
Lees het verslag, klik hier http://www.leestafel.info/alain-grootaers
Dettie
Alain Grootaers - Een jaar in Andalusië
Alain Grootaers - Een jaar in Andalusië
Laatst gewijzigd door Dettie op 30 Aug 2010, 12:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Het is een genre wat ik graag lees, maar er zit vaak heel veel middelmaat tussen, dan is het verhaal wel goed maar slecht geschreven, of andersom.
De uitschieters zijn de moeite van het zoeken altijd wel waard, en voor mij zijn dat toch meestal de boeken die door journalisten geschreven zijn over hun verblijf elders.
Die boeken zijn vaak net even wat informatiever, en inderdaad beter geschreven.
Maar deze mensen zijn ook journalist als ik het goed begrijp, dus daar gáát mijn theorie.
Groetjes
Willeke
De uitschieters zijn de moeite van het zoeken altijd wel waard, en voor mij zijn dat toch meestal de boeken die door journalisten geschreven zijn over hun verblijf elders.
Die boeken zijn vaak net even wat informatiever, en inderdaad beter geschreven.
Maar deze mensen zijn ook journalist als ik het goed begrijp, dus daar gáát mijn theorie.
Groetjes
Willeke
Sterker nog, ik betrapte me zelfs op de gedachte "Oh, dit kan ik ook wel, zo gezellig een beetje schrijven over het dorp, de tappasbar en de plaatselijke herder".
Lichte grootsheidswaanzin wellicht, maar toch
Wat wederom niet wegneemt dat het zo voor tussendoor in het zonnetje een prima boek is hoor.
Willeke
Lichte grootsheidswaanzin wellicht, maar toch

Wat wederom niet wegneemt dat het zo voor tussendoor in het zonnetje een prima boek is hoor.
Willeke