Een boek met een typisch sfeertje. Misschien moet je er van houden, het heeft dat vage, dat zweverige dat Isabel Allende ook heeft.
Lees het verslag, klik hier http://www.leestafel.info/guadalupe-nettel
Marjo
Guadalupe Nettel: De gast
Als ik het zo lees is ze wel een gespleten persoonlijkheid, als ze opdrachten van het Ding krijgt en die moet doen...
Het lijkt me een vrij zwaar verhaal, ik krijg als ik je verslag lees niet de indruk dat er ook wat te lachen valt.
ik hou niet zo van dit soort boeken, sterker nog ik vind dit soort verhalen akelig. Misschien ook omdat ik tegenover een psychatrisch ziekenhuis woon en zie hoe moeilijk mensen het kunnen hebben met zo'n ziekte. Het verhaal krijgt dan meteen een gezicht.
Dettie
Het lijkt me een vrij zwaar verhaal, ik krijg als ik je verslag lees niet de indruk dat er ook wat te lachen valt.
ik hou niet zo van dit soort boeken, sterker nog ik vind dit soort verhalen akelig. Misschien ook omdat ik tegenover een psychatrisch ziekenhuis woon en zie hoe moeilijk mensen het kunnen hebben met zo'n ziekte. Het verhaal krijgt dan meteen een gezicht.
Dettie
En toch..het blijft hangen dit verhaal, en toen dacht ik dus aan het feit dat we allemaal een ander kunnen zijn als we dat willen. Andere keuzes maken, een ander leven.
Ze krijgt niet echt opdrachten. Als het Ding haar eigen ik opzij heeft gedrongen, dat is zij het Ding. Moeilijk uit te leggen. Ik had daar in het begin ook wat moeite mee.
Ik heb het niet opgevat als een psychiatrisch geval.
Ze krijgt niet echt opdrachten. Als het Ding haar eigen ik opzij heeft gedrongen, dat is zij het Ding. Moeilijk uit te leggen. Ik had daar in het begin ook wat moeite mee.
Ik heb het niet opgevat als een psychiatrisch geval.
Terug naar “Door leden gelezen boeken en samenleesboeken”