Momenteel lees ik.....
-
Oke..uhm...2e plank, 15e boek van links
Dat is een Remco Campert Willeke, die heb ik al gelezen, alle andere boeken in de buurt ook

Of de onderste plank, het eerste boek met iets roods op de rug, van links te kijke
Bingo Elviratoverspin: Stendhal rood en zwart is het geworden. Kan ik meteen kritisch gaan lezen en gaan zorgen voor een eerste verslag van mijn uitdaging.
groetjes, irene
-
hé leuk Irene, dat heb ik moeten lezen tijdens mijn studies. hoewel het me eerst helemaal niets zei, heb ik er gaandeweg wel plezier in gekregen, herinner ik me. ik zou het nog eens opnieuw moeten lezen, want het is natuurlijk wel een klassieker!
"leven is veel meer dan eten en vechten om de macht" (J.L. Seagull)
Na "De schreeuw" van Laurent Graff, een apart, wat absurd verhaal, dat aan het schilderij van Munch een bijzondere betekenis geeft, begonnen in "Each day a small victory" van Chips Hardy. Het begin is alvast goed.
Laatst gewijzigd door berdine op 03 Feb 2010, 17:10, 1 keer totaal gewijzigd.
-
-
7!! recensieboeken binnen. Rosenboom zal even moeten wachten.
Ik heb zo'n vermoeden dat Rosenboom dan nog lang moet wachten.
Dat is echt veel 7 recensieboeken.
Hier wacht zoete mond ook nog steeds; ik probeer steeds te beginnen in Rood en Zwart van Stendhal, maar het wil nog niet echt lukken. Mijn hoofd staat nog steeds niet naar het echt literair werk, wat simpele thrillers en romans wel.
groetjes, irene
-
Ik ben het derde deel aan het lezen van Floortje Zwigtman. Spiegeljongen heet het en het leest weer heerlijk weg. 621 pagina's!
Ik las vandaag een zeer goede recensie van dit boek in de Volkskrant. Deze trilogie maakt me wel nieuwsgierig.
Momenteel lees ik alleen maar eenvoudige romans en thrillers, gisteren uitgelezen: Verbinding verbroken van Mary Higgins Clark, momenteel bezig in Terugkeer naar Brighton van Robert Goddard.
irene