Recensente stopt wegens toename 'sadistische vrouwenhaat' in

nieuws over literatuur, taal, schrijvers enz.
(geen reclame voor nieuwe boeken plaatsen)
Plaats reactie
Dettie
Site Admin
Contacteer:

Recensente stopt wegens toename 'sadistische vrouwenhaat' in

Bericht door Dettie »

Recensente kapt ermee vanwege toename 'sadistische vrouwenhaat' in thrillers
In Groot-Brittannië rijst uit onverwachte hoek protest tegen het almaar gewelddadiger en vrouwonvriendelijker worden van misdaadromans. Detectiveschrijfster en toonaangevend recensente Jessica Mann stopt om die reden met het bespreken van nieuwe thrillers, zo staat te lezen in The Guardian en op het Spanningsblog.

Lees verder, klik hier http://papierenman.blogspot.com/2009/10 ... me_26.html

Kijk! Dat is een recensente naar mijn hart! Ik vind ook dat de laatste tijd steeds vrouwonvriendelijker wordt geschreven. Dat staat ook al ergens in een verslag van mij.
Thrillers lees ik zelden tot niet maar als ik ze las dan ergerde ik me vaak wezenloos aan de (karakter)beschrijving van vrouwen.

Dettie
Marjo

Bericht door Marjo »

Als ik een thriller lees let ik daar helemaal niet op. Maar zal het nu eens gaan doen.
tiba

Bericht door tiba »

Ik lees ook geen thrillers maar vind het angstaanjagend dat die alsmaar angstaanjagender moeten zijn.
Bloeddorst van de lezer?

Tiba.
librije
Contacteer:

Bericht door librije »

Eigenlijk heb ik van de thrillers die ik las ook niet zo goed begrepen waarom er op de kaft stond: "literaire" thriller......

Librije.
"Een mens die het aandurft om een uur te verspillen heeft de waarde van het leven nog niet ontdekt."
Charles Darwin Engels medicus en bioloog (1809-1882)
Plaats reactie