Welk boek gaan we samen lezen in februari/maart?
Dettie schreef:O dear, ik zou niet meer weten hoe het zit. Zal eens kijken of ik wat daarover kan vinden.
Edit: Helaas ik heb de nominaties al weggehaald. Wat mij betreft is Mortier goed. Het is echt een prachtig boek. Mooie taal, mooi verhaal. (vond ik dan hè)
Dettie
Nee hoor Dettie. Die staan hiervoor in dit topic. Godenslaap voor april was een voorstel van Irene. Dat kwam omdat ik niet kon kiezen tussen de twee koplopers. Maar dat is natuurlijk geen reden om nu niet iets anders te kiezen.
Ook toevallig:
Lees ik net dit...
Boek van de maand april
Op www.leeskringen.nl treft u een boek van de maand aan, met discussietips voor bespreking in uw leeskring. In april is dat Godenslaap van Erwin Mortier. U kunt een exemplaar van deze roman winnen als u meedoet met de prijsvraag op de website.
Dettie
Lees ik net dit...
Boek van de maand april
Op www.leeskringen.nl treft u een boek van de maand aan, met discussietips voor bespreking in uw leeskring. In april is dat Godenslaap van Erwin Mortier. U kunt een exemplaar van deze roman winnen als u meedoet met de prijsvraag op de website.
Dettie
-
berdine schreef:
En Dettie, waar haal jij nou ineens Leon de Winter vandaan???? Heb ik iets gemist?
Ja, je hebt iets gemist

zie http://oscar.messageboard.nl/7067/viewtopic.php?t=5536
Groetjes
Dettie
Oh, ok... dus jij nomineert een boek bij een topic dat helemaal niet over "welk boek gaan we lezen in..." gaat en dan wordt het meteen door jou met een overweldigende meerderheid gekozen als samenleesboek.
Ik geloof dat de democratie is omgeslagen in een dictatuur!
Goh, ook al niks van gemerkt.
Ik wordt geloof ik oud.....
Maar alle gekheid op een stokje, ik geloof dat ik dan maar een keertje oversla. Ik hou niet zo van Leon de Winter.

Maar alle gekheid op een stokje, ik geloof dat ik dan maar een keertje oversla. Ik hou niet zo van Leon de Winter.
Terug naar “Door leden gelezen boeken en samenleesboeken”