Aan de andere kant is het gras groener hè! In de jaren veertig en vijftig van de vorige eeuw werd er blijkbaar heel wat afgereisd om maar bij de juiste man terecht te komen. Van Europa naar verre werelddelen, maar ook andersom...
Lees het verslag, klik hier http://www.leestafel.info/jojo-moyes
Marjo
Jojo Moyes - Zee van verlangen
Even muggenziften
Ik vind het thema niet hetzelfde. In Bruidsvlucht was de reis maar een klein onderdeel van het boek. In Bruidsvlucht ging het grootste deel juist om dat leven ná de reis. Hun hele eigen ontwikkeling als gevolg van die reis.
Als ik jouw verslag van dit boek lees is het puur alleen een verhaal over de reis niet wat er in het latere leven met die mensen gebeurt. (Alhoewel het ook z'n invloed zal hebben)
Dettie

Ik vind het thema niet hetzelfde. In Bruidsvlucht was de reis maar een klein onderdeel van het boek. In Bruidsvlucht ging het grootste deel juist om dat leven ná de reis. Hun hele eigen ontwikkeling als gevolg van die reis.
Als ik jouw verslag van dit boek lees is het puur alleen een verhaal over de reis niet wat er in het latere leven met die mensen gebeurt. (Alhoewel het ook z'n invloed zal hebben)
Dettie
Terug naar “Door leden gelezen boeken en samenleesboeken”