Maarten Schinkel: Drie (debuut)

Reacties op recensies van, door leden gelezen, boeken en discussie samenleesboeken
Plaats reactie
Marjo

Maarten Schinkel: Drie (debuut)

Bericht door Marjo »

Geïnteresseerd in parallelle universa? Dan moet je dit boek zeker lezen.
Het is een mengeling van science-fiction en pseudo-wetenschap, gemixt in een spannend verhaal over een junk, een popster en een journalist..

Lees het verslag, klik hier http://www.leestafel.info/maarten-schinkel

Marjo
Dettie
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Dettie »

Het verslag staat er eindelijk op, sorry dat het even duurde.

Gelukkig verraad jij niets Marjo, bij het zoeken naar de afbeelding van het boek las ik iets dat de hele clou verraad. Dat zou verboden moeten worden.

Sloeg je'de 'wetenschappenlijke' stukken over of las je die ook?

Dettie
berdine

Bericht door berdine »

Ik heb hier niets aan toe te voegen Marjo. Ben het helemaal met je eens! Die wetenschappelijke stukken kon ik ook niet echt volgen, maar was dat de bedoeling wel? Zijn die wel logisch en wetenschappelijk onderbouwd? Voor de rest was het verhaal helder en duidelijk, evenals de stijl. Prettig te lezen.
Marjo

Bericht door Marjo »

Ik heb het wel gelezen en ook geprobeerd het te volgen, maar ik ben nu eenmaal geen betamens, snapte het op een gegeven moment niet meer. Maar inderdaad, Berdine, het maakte niet teveel uit..

Clous verraad ik nooit als ik het even kan vermijden..
Marjo

Bericht door Marjo »

En ook deze schrijver heeft een tweede boek. Ik heb het zojuist meegenomen uit de bieb.
'Narcissus' heet het.
Dettie
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Dettie »

Nou moe, ik zit net iets te lezen over dit boek Narcissus. Het drong alleen even niet tot me door dat het ook van een ex-debutant was.

Dettie
Plaats reactie