Ik waarschuw jullie maar even voor je begint te lezen: “Fontanel” is onmogelijk samen te vatten. Het zijn de memoires van een man wiens fontanel nooit is dichtgegroeid en zich de meest normale persoon in zijn familie noemt. Terecht overigens.
Lees verder, klik hier http://www.leestafel.info/meir-shalev
Elvira
Meir Shalev - Fontanel
Meir Shalev - Fontanel
Laatst gewijzigd door Dettie op 17 Mei 2009, 15:16, 2 keer totaal gewijzigd.
Ik ben halverwege, maar ik ben helemaal verkocht,
wat een heerlijk boek is dit.
Precies het soort boek waar ik van houd...meeslepend, vol verhalen die eigenlijk niet kunnen maar die je moeiteloos gelooft,
en van een familie waar je al lezend ondanks hun absurditeiten als een blok voor valt.
Groeten,
Wil
wat een heerlijk boek is dit.
Precies het soort boek waar ik van houd...meeslepend, vol verhalen die eigenlijk niet kunnen maar die je moeiteloos gelooft,
en van een familie waar je al lezend ondanks hun absurditeiten als een blok voor valt.
Groeten,
Wil
Het hangt er van af Irene..
Ik ben er erg enthousiast over, maar ik denk wel dat het een boek is waar je van moet houden...het is een beetje magisch-realistisch..het deed mij erg aan Marquez denken.
Ik houd ontzettend van dat soort boeken, én van familiegeschiedenissen, én van verhalen-vertelboeken ..dus bij mij vallen bij zo'n boek alle stukjes van de puzzel in elkaar,
maar ik durf het niet te enthousiast aan te bevelen omdat ik denk dat een ander dat in veel mindere mate zal hebben.
Groeten
Wil
Ik ben er erg enthousiast over, maar ik denk wel dat het een boek is waar je van moet houden...het is een beetje magisch-realistisch..het deed mij erg aan Marquez denken.
Ik houd ontzettend van dat soort boeken, én van familiegeschiedenissen, én van verhalen-vertelboeken ..dus bij mij vallen bij zo'n boek alle stukjes van de puzzel in elkaar,
maar ik durf het niet te enthousiast aan te bevelen omdat ik denk dat een ander dat in veel mindere mate zal hebben.
Groeten
Wil
Terug naar “Door leden gelezen boeken en samenleesboeken”