Gaan jullie nog boeken kopen in de boekenweek?
-
Dat geschenk heb ik intussen ook. Daarvoor heb ik het boekje van Stella Braam gekocht dat over haar moeder gaat ( Braam is volgende week hier in de stad, en ik ga er heen) En wat ik nog meer vond.. een boekje van Anton Valens. Ik had toevallig gisteren zijn boek nog in handen (Meester in de hygiëne) en vroeg me af of hij nog een tweede boek zou brengen. Jawel...
Daarvoor heb ik het boekje van Stella Braam gekocht dat over haar moeder gaat ( Braam is volgende week hier in de stad, en ik ga er heen)
Ik zag haar van de week op tv samen met haar moeder. Lijkt me een erg boeiend boek. En wat leuk dat je haar gaat zien.
Brieven van de thee lijkt me ook leuk Dettie.
Groetjes
Wil
Gisteren Hersenschimmen in één dag uitgelezen.
En gisteren ook het boekenweekgeschenk gekregen
voor aankoop van:
Philip Claudel: Het verslag van Brodeck
Sandor Marai: Bekentenissen van een burger
(ik lees net dat Marai 27 romans en 15 verhalenbundels in zijn leven heeft geschreven. Nou, dat kan ik nog aardig vooruit, heb pas vier boeken van hem tot nog toe gelezen! En alle vier in de roos, dus ik zou zeggen vertalers doe jullie best, laat die andere boeken ook maar in het Nederlands verschijnen!)
En gisteren ook het boekenweekgeschenk gekregen
voor aankoop van:
Philip Claudel: Het verslag van Brodeck
Sandor Marai: Bekentenissen van een burger
(ik lees net dat Marai 27 romans en 15 verhalenbundels in zijn leven heeft geschreven. Nou, dat kan ik nog aardig vooruit, heb pas vier boeken van hem tot nog toe gelezen! En alle vier in de roos, dus ik zou zeggen vertalers doe jullie best, laat die andere boeken ook maar in het Nederlands verschijnen!)
-