Florrie is na de dood van haar moeder, die ze nauwelijks gekend heeft, opgevoed door een tante. Deze Lena zat helemaal niet te wachten op een kind, en ze besteedde nauwelijks aandacht aan Florrie.
Lees verder, klik hier http://www.leestafel.info/mensje-van-keulen
Marjo
Mensje van Keulen - De laatste gasten
Mensje van Keulen - De laatste gasten
Laatst gewijzigd door Dettie op 12 Jun 2009, 21:28, 2 keer totaal gewijzigd.
Jemig, dat is al weer lang gelden, intussen zijn er al andere boeken besproken.. (bijvoorbeeld zoeen die je achtervolgt..).
Of ik dit beeld nu dus juist heb dat garandeer ik niet, maar er waren er maar weinig die het echt zonder meer mooi vonden. De persoon die deze leesclub leidt, vertelt ook over de trucjes van schrijvers. Wat ze willen bereiken (in haar ogen dan, maar daar heeft ze voor gestudeerd) en of dat is gelukt of niet. In dit geval had de schrijfster de personen opzettelijk vlak gehouden om typetjes te benadrukken.
Of ik dit beeld nu dus juist heb dat garandeer ik niet, maar er waren er maar weinig die het echt zonder meer mooi vonden. De persoon die deze leesclub leidt, vertelt ook over de trucjes van schrijvers. Wat ze willen bereiken (in haar ogen dan, maar daar heeft ze voor gestudeerd) en of dat is gelukt of niet. In dit geval had de schrijfster de personen opzettelijk vlak gehouden om typetjes te benadrukken.
Terug naar “Door leden gelezen boeken en samenleesboeken”